דף הבית » יותר » האם יש עוד בנים או בנות בעולם ב-2018?
2023-06-22 05:57:00+02:00

האם יש עוד בנים או בנות בעולם ב-2018?

מבוא

שוויון בין המינים הוא נושא חשוב בעולם כיום. חיוני להבין את היחס בין המינים בעולם כדי להעריך את התקדמות השוויון בין המינים. מאמר זה יחקור את היחס בין המינים בעולם בשנת 2018, ויבחן את ההבדלים בין מדינות ואזורים.

יחס מגדרי בעולם בשנת 2018

היחס בין המינים בעולם בשנת 2018 הוא כ-1.06 גברים לנקבה. יחס זה גבוה מעט מהממוצע העולמי של 1.04 זכרים לנקבה. אמנם יחס זה אינו שונה באופן דרסטי מהממוצע העולמי, אך יש כמה מדינות ואזורים שיש להם יחס גבוה או נמוך משמעותית.

הבדלים אזוריים

היחס בין המינים באזורים שונים בעולם משתנה באופן משמעותי. באסיה, היחס בין המינים הוא 1.07 גברים לנקבה. זה גבוה מהממוצע העולמי, וככל הנראה בגלל המספר הגבוה של לידות גברים באזור. באירופה היחס בין המינים הוא 1.04 גברים לנקבה, שהוא מעט נמוך מהממוצע העולמי. באפריקה, היחס בין המינים הוא 1.03 גברים לנקבה, שהוא מעט נמוך מהממוצע העולמי. במזרח התיכון, היחס בין המינים הוא 1.08 גברים לנקבה, שהוא גבוה מהממוצע העולמי. זה כנראה בגלל המספר הגבוה של לידות גברים באזור. בצפון אמריקה, היחס בין המינים הוא 1.05 גברים לנקבה, שהוא מעט גבוה מהממוצע העולמי. בדרום אמריקה, היחס בין המינים הוא 1.03 גברים לנקבה, שהוא מעט נמוך מהממוצע העולמי.

הבדלי מדינות

גם היחס בין המינים משתנה באופן משמעותי בין מדינות שונות. בסין, היחס בין המינים הוא 1.14 גברים לנקבה, שהוא גבוה משמעותית מהממוצע העולמי. הדבר נובע ככל הנראה ממדיניות הילד האחד של ממשלת סין, שהביאה למספר גבוה יותר של לידות גברים. בהודו, היחס בין המינים הוא 1.09 גברים לנקבה, שהוא מעט גבוה מהממוצע העולמי. בארצות הברית, היחס בין המינים הוא 1.05 גברים לאישה, שהוא מעט גבוה מהממוצע העולמי. בבריטניה, היחס בין המינים הוא 1.04 גברים לנקבה, שהוא מעט נמוך מהממוצע העולמי. בקנדה, היחס בין המינים הוא 1.05 גברים לנקבה, שהוא מעט גבוה מהממוצע העולמי.

סיכום

היחס בין המינים בעולם בשנת 2018 הוא 1.06 זכרים לנקבה, שהוא מעט גבוה מהממוצע העולמי של 1.04 זכרים לנקבה. עם זאת, יש כמה מדינות ואזורים שיש להם יחס גבוה או נמוך משמעותית. באסיה, היחס בין המינים הוא 1.07 גברים לנקבה, שהוא גבוה מהממוצע העולמי. באירופה היחס בין המינים הוא 1.04 גברים לנקבה, שהוא מעט נמוך מהממוצע העולמי. באפריקה, היחס בין המינים הוא 1.03 גברים לנקבה, שהוא מעט נמוך מהממוצע העולמי. במזרח התיכון, היחס בין המינים הוא 1.08 גברים לנקבה, שהוא גבוה מהממוצע העולמי. בצפון אמריקה, היחס בין המינים הוא 1.05 גברים לנקבה, שהוא מעט גבוה מהממוצע העולמי. בדרום אמריקה היחס בין המינים הוא 1.03 גברים לנקבה, שהוא מעט נמוך מהממוצע העולמי. חשוב להבין את היחס בין המינים בעולם כדי להעריך את התקדמות השוויון בין המינים. בעוד שהיחס בין המינים בעולם בשנת 2018 גבוה מעט מהממוצע העולמי, עדיין יש כמה מדינות ואזורים שיש להם יחס גבוה או נמוך משמעותית. חשוב שממשלות וארגונים יתמקדו בשוויון מגדרי על מנת להבטיח שלכל האנשים יהיו זכויות שוות והזדמנויות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן