דף הבית » יותר » ברליץ נגד וול סטריט: מה עדיף?
2023-05-30 02:42:00+02:00

ברליץ נגד וול סטריט: מה עדיף?

מבוא

מחפשים ללמוד שפה חדשה? אם כן, בטח שמעתם על שתי תוכניות לימוד השפה הפופולריות ביותר: ברליץ ווול סטריט. שניהם ידועים וקיימים כבר עשרות שנים. אבל איזה מהם עדיף? במאמר זה נשווה בין ברליץ לבין וול סטריט כדי לעזור לך להחליט איזה מהם מתאים לך.

סקירה כללית של ברליץ

ברליץ היא אחת מתכניות לימוד השפה הוותיקות בעולם. נוסדה בשנת 1878, היא עוזרת לאנשים ללמוד שפות כבר יותר מ-140 שנה. התכנית מבוססת על "שיטת ברליץ", שהיא שילוב של טבילה ולמידה מבוססת שיחה. ברליץ מציע קורסים מקוונים והן קורסים אישיים, כמו גם שיעורים פרטיים. מחירי הקורסים מתחילים בסביבות 500 ש"ח ויכולים להגיע עד 1,500 ש"ח לשיעורים פרטיים.

סקירה כללית של וול סטריט

וול סטריט היא תוכנית פופולרית נוספת ללימוד שפה. היא נוסדה בשנת 1985 ומאז הפכה לאחת מתכניות לימוד השפה הנפוצות ביותר. וול סטריט מתמקדת במתן חווית לימוד שפה מקיפה, עם קורסים המכסים דקדוק, אוצר מילים, הגייה ועוד. התוכנית מציעה גם קורסים מקוונים וקורסים אישיים, כמו גם שיעורים פרטיים. מחירי הקורסים מתחילים בסביבות 500 ש"ח ויכולים להגיע עד 1,500 ש"ח לשיעורים פרטיים.

השוואה בין ברליץ לוול סטריט

כשמדובר בבחירת תוכנית ללימוד שפה, חשוב להשוות בין השניים. להלן מבט על איך ברליץ ווול סטריט משווים:

מֵתוֹדוֹלוֹגִיָה

ברליץ ווול סטריט משתמשים שניהם בשיטות שונות להוראת שפות. ברליץ מתמקד בטבילה ולמידה מבוססת שיחה, בעוד וול סטריט משתמשת בגישה מקיפה המכסה דקדוק, אוצר מילים, הגייה ועוד.

מחיר

גם ברליץ וגם וול סטריט מציעים קורסים שמתחילים בסביבות 500 ש"ח. עם זאת, וול סטריט מציעה אפשרויות משתלמות יותר, כאשר חלק מהקורסים מתחילים ב-250 ₪ בלבד.

נְגִישׁוּת

ברליץ ווול סטריט מציעים שניהם קורסים מקוונים וקורסים אישיים, כמו גם שיעורים פרטיים. עם זאת, וול סטריט מציעה יותר גמישות, עם קורסים זמינים במספר שפות ומדינות.

שירות לקוחות

ברליץ ווול סטריט שתיהן מציעות תמיכת לקוחות. עם זאת, וול סטריט מציעה אפשרויות נוספות, עם שירות לקוחות 24/7 ודף שאלות נפוצות ייעודי.

סיכום

גם ברליץ וגם וול סטריט הן תוכניות ללימוד שפות מצוינות. ברליץ מציע חוויה סוחפת יותר, בעוד וול סטריט מספקת גישה מקיפה. שתי התכניות מציעות קורסים החל בסביבות 500 ש"ח, אך בוול סטריט יש אפשרויות משתלמות יותר. וול סטריט מציעה גם יותר גמישות ותמיכת לקוחות טובה יותר. בסופו של דבר, ההחלטה בין ברליץ לוול סטריט מסתכמת בהעדפה אישית. למידע נוסף, עיין בהשוואת הווידאו שלנו של ברליץ ווול סטריט .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן