דף הבית » יותר » ארנונה – מה לרשום בהכנסה אם יש יותר מהכנסה אחת
2023-05-06 00:06:00+02:00

ארנונה – מה לרשום בהכנסה אם יש יותר מהכנסה אחת

מהו מס רכוש?

ארנונה היא מס המוטל על מקרקעין, כגון קרקע ומבנים. זה מחושב על סמך שווי הנכס ומשולם בדרך כלל מדי שנה. ברוב המדינות, מס רכוש משמש למימון שירותים ציבוריים כגון בתי ספר, כבישים ומחלקות משטרה. ארנונה עשויה להוות הוצאה משמעותית עבור בעלי בתים ומשכירים כאחד, ולכן חשוב להבין כיצד זה עובד וכיצד לדווח נכון על ההכנסה בדוח הארנונה.

מה לרשום בסעיף הכנסה בדוח הארנונה

בעת הגשת דו"ח ארנונה, ייתכן שתידרש לדווח על מספר הכנסות. זה יכול לכלול הכנסה משכירות, הכנסה מעבודה שנייה או הכנסה מהשקעות. כדי לדווח במדויק על ההכנסה שלך, עליך לכלול את כל מקורות ההכנסה שלך. עבור כל מקור הכנסה, תצטרך לספק את סכום ההכנסה שהתקבלה. אם אתה מגיש הגשה בישראל, עליך להשתמש במטבע הישראלי, השקל הישראלי החדש (שקל). עליך לספק גם את מקור ההכנסה, כגון שם המעסיק שלך, חברת ההשקעות איתה אתה עובד או הנכס להשכרה שבבעלותך.

חישוב הסכום הכולל של ההכנסה שלך

לאחר שדיווחת על כל מקורות ההכנסה שלך, תצטרך לחשב את הסכום הכולל של ההכנסה שלך. לשם כך, תצטרכו לחבר את כל סכומי ההכנסה שדיווחתם. יש לדווח על סכום כולל זה בדוח הארנונה.

הגשת החזרי מס רכוש

לאחר שדיווחת על כל מקורות ההכנסה שלך וחישבת את הסכום הכולל של הכנסתך, תוכל להגיש דו"ח ארנונה. ניתן לעשות זאת באופן מקוון או באופן אישי במשרד המס המקומי שלך. הקפד לשמור עותק של ההחזר שלך לתיעוד שלך. מס רכוש יכול להיות תהליך מסובך, אבל עם המידע וההכנה הנכונים, אתה יכול להיות בטוח להפיק את המרב מהחזר הארנונה שלך. למידע נוסף על ארנונה בישראל, ניתן לבקר בדף ויקיפדיה העברית .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן