דף הבית » המלצת הצוות » איפה מגילת העצמאות?
2023-05-15 13:07:00+02:00

איפה מגילת העצמאות?

מהי מגילת העצמאות?

הכרזת העצמאות היא מסמך שנוצר בשנת 1776, והוא אחד המסמכים החשובים בהיסטוריה של ארצות הברית. הוא נכתב על ידי תומס ג'פרסון ואומץ על ידי הקונגרס הקונטיננטלי השני ב-4 ביולי 1776. הכרזת העצמאות הכריזה על ארצות הברית של אמריקה כמדינה חופשית ועצמאית. היא גם תיארה את התלונות שהיו למתיישבים נגד הממשלה הבריטית, והכריזה שהמושבות אינן כפופות עוד לשלטון הבריטי.

היסטוריה של מגילת העצמאות

הכרזת העצמאות נכתבה כתגובה לשלטון המדכא של ממשלת בריטניה. הקולוניסטים היו נתונים למיסוי לא הוגן, לחוקים מדכאים ולעוולות אחרות. הכרזת העצמאות הייתה דרך עבור הקולוניסטים להכריז על עצמאותם מהממשלה הבריטית ולעמוד על זכותם לממשל עצמי. הכרזת העצמאות נחתמה על ידי 56 צירים מ-13 המושבות. לאחר מכן הוא נשלח למלך אנגליה ג'ורג' השלישי, שסירב להכיר במסמך. לאחר מכן הודפסה הכרזת העצמאות והופצה ברחבי המושבות. הוא הוקרא גם במקומות ציבוריים, כמו כיכרות עיר וכנסיות.

איפה מגילת העצמאות היום?

הכרזת העצמאות המקורית נמצאת בארכיון הלאומי בוושינגטון הבירה. היא מוצגת במארז מיוחד שנועד להגן על המסמך מפני נזק. המסמך זמין גם לצפייה באינטרנט, וניתן למצוא אותו באתר הארכיון הלאומי. הכרזת העצמאות מוצגת גם במוזיאונים ובספריות שונות ברחבי ארצות הברית. הוא מופיע גם בספרים רבים ובפרסומים אחרים.

דעה אישית

הכרזת העצמאות היא מסמך חשוב בהיסטוריה של ארצות הברית. זוהי תזכורת למאבק לחופש ולעצמאות שהתמודדו המתנחלים. זו גם תזכורת לחשיבות הממשל העצמי והזכות לבחור את גורלנו. הכרזת העצמאות היא סמל לאומץ ולנחישות של העם האמריקאי, והיא תזכורת לחשיבות החירות והדמוקרטיה. מגילת העצמאות היא מסמך חשוב שרלוונטי עד היום. זוהי תזכורת לחשיבות של עמידה על זכויותינו ולחימה למען חופש וצדק. זו גם תזכורת לחשיבות הממשל העצמי והזכות לבחור את גורלנו. מגילת העצמאות היא מסמך רב עוצמה שרלוונטי עד היום. זו תזכורת לחשיבות החופש והדמוקרטיה, והיא תזכורת לאומץ הלב והנחישות של העם האמריקאי. זה גם תזכורת לחשיבות של עמידה על זכויותינו ולחימה למען חופש וצדק. למידע נוסף על הכרזת העצמאות, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן