דף הבית » רק אצלנו » איך לגרום לוויליגר למכור את מה שאתה רוצה במיינקראפט
איך לגרום לוויליגר למכור את מה שאתה רוצה במיינקראפט

איך לגרום לוויליגר למכור את מה שאתה רוצה במיינקראפט

מה זה ויליגר?

ויליגר הוא כפרי במשחק מיינקראפט. הוא סוג מיוחד של כפריים שניתן למצוא בכפרים ואפשר ליצור איתו אינטראקציה. ניתן להשתמש בו כדי לסחור בפריטים עם השחקן, וניתן להשתמש בו גם כדי לקנות ולמכור פריטים.

איך לגרום לוויליגר למכור את מה שאתה רוצה

לגרום לוויליגר למכור את מה שאתה רוצה במיינקראפט הוא תהליך פשוט. ראשית, תצטרך למצוא את ויליגר. ניתן למצוא אותו בכפרים, ולרוב הוא יעמוד ליד חזה. לאחר שמצאתם אותו, תצטרכו ללחוץ עליו באמצעות לחצן העכבר הימני כדי לפתוח את חלון המסחר.

התאמה אישית של מה ויליגר מוכר

לאחר שפתחתם את חלון המסחר, תוכלו להתאים אישית את מה שוויליגר מוכר. כדי לעשות זאת, תצטרך ללחוץ על כפתור "התאמה אישית". זה יפתח חלון חדש שבו תוכל לבחור את הפריטים שוויליגר ימכור. אתה יכול לבחור מתוך מגוון פריטים, כולל בלוקים, כלים, כלי נשק ועוד. לאחר שביצעת את הבחירות שלך, לחץ על כפתור "סיום" כדי לשמור את השינויים שלך.

לוודא שלוויליגר יש מספיק מלאי

לאחר שתתאים אישית את מה שוויליגר מוכר, תצטרך לוודא שיש לו מספיק מלאי של הפריטים. כדי לעשות זאת, תצטרך לפתוח שוב את חלון המסחר וללחוץ על כפתור "מניות". זה יפתח חלון חדש שבו תוכל לבחור כמה מכל פריט יהיה לוויליגר במלאי. לאחר שביצעת את הבחירות שלך, לחץ על כפתור "סיום" כדי לשמור את השינויים שלך.

מסחר עם ויליגר

לאחר שתתאים אישית את מה שוויליגר מוכר ווידאת שיש לו מספיק מלאי, תוכל להתחיל לסחור איתו. כדי לעשות זאת, תצטרך לפתוח שוב את חלון המסחר וללחוץ על כפתור "מסחר". זה יפתח חלון חדש שבו תוכל לבחור את הפריטים שברצונך לקנות או למכור. לאחר שביצעת את הבחירות שלך, לחץ על כפתור "סיום" כדי לשמור את השינויים שלך.

משתמש בוויליגר כדי להרוויח כסף

לאחר שתגדיר את ויליגר למכור את מה שאתה רוצה, אתה יכול להשתמש בו כדי להרוויח כסף במשחק מיינקראפט. על ידי קנייה ומכירה של פריטים עם ויליגר, אתה יכול להרוויח. זוהי דרך מצוינת להרוויח כסף במשחק, והיא יכולה להיות מהנה מאוד.

תוכן העניינים

כּוֹתֶרֶת תיאור
מה זה ויליגר? סקירה כללית של ויליגר ומטרתו במשחק.
איך לגרום לוויליגר למכור את מה שאתה רוצה הוראות שלב אחר שלב להתאמה אישית של מה ויליגר מוכר.
לוודא שלוויליגר יש מספיק מלאי הוראות לוודא שלוויליגר יש מספיק מכל פריט במלאי.
מסחר עם ויליגר הנחיות לקנייה ומכירה של פריטים עם ויליגר.
משתמש בוויליגר כדי להרוויח כסף סקירה כללית של איך להרוויח כסף עם ויליגר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן