דף הבית » טופ 10 » איך יודעים אם הודעת וואטסאפ נקראה?
2023-05-22 19:15:00+02:00

איך יודעים אם הודעת וואטסאפ נקראה?

מה זה וואטסאפ?

WhatsApp היא אפליקציית הודעות פופולרית המאפשרת למשתמשים לשלוח ולקבל הודעות, תמונות, סרטונים, הקלטות אודיו ומסמכים אחרים. הוא זמין עבור מכשירי אנדרואיד ו-iOS כאחד ומשמש מיליוני אנשים ברחבי העולם. WhatsApp היא דרך מצוינת לשמור על קשר עם חברים ובני משפחה, אך ניתן להשתמש בה גם למטרות עסקיות.

כיצד ניתן לדעת אם הודעת WhatsApp נקראה

כאשר אתה שולח הודעה בוואטסאפ, אתה יכול לדעת אם היא נקראה על ידי חיפוש סמל הסימון הכפול לצד ההודעה. סמל זה יופיע כאשר הנמען יפתח את ההודעה. אם ההודעה לא נקראה, סימן הביקורת הכפול לא יופיע.

סמל סימן ביקורת כפול

סמל סימן ביקורת כפול הוא סמל קטן כחול לבן המופיע ליד ההודעה כאשר היא נקראה. סמל זה הוא דרך מצוינת לדעת אם מישהו קרא את ההודעה שלך או לא. אם הסימן הכפול לא מופיע, ההודעה לא נקראה.

סמל סימן ביקורת בודד

סמל סימן ביקורת בודד הוא סמל קטן באפור ולבן המופיע ליד ההודעה כאשר היא נשלחה. סמל זה אינו מציין אם ההודעה נקראה או לא, אך הוא מציין שההודעה נשלחה.

איך לדעת אם מישהו קורא את הודעת הוואטסאפ שלך

אם אתה רוצה לדעת אם מישהו קורא את הודעת WhatsApp שלך, יש כמה דרכים שונות לעשות זאת. הדרך הראשונה היא לחפש את סמל הסימון הכפול ליד ההודעה. אם מופיע סימן הביקורת הכפול, ההודעה נקראה.

הפיצ'ר שנראה לאחרונה

דרך נוספת לדעת אם מישהו קורא את הודעת הוואטסאפ שלך היא להסתכל על התכונה 'נראה אחרון'. תכונה זו מציגה את הפעם האחרונה שהנמען היה פעיל בוואטסאפ. אם הנמען היה פעיל לאחר ששלחת את ההודעה, סביר להניח שהוא קרא אותה.

תכונת אישור קריאה

תכונת אישור הקריאה היא דרך מצוינת לדעת אם מישהו קורא את הודעת WhatsApp שלך. תכונה זו תשלח לך הודעה כאשר הנמען קרא את ההודעה שלך. תכונה זו מופעלת כברירת מחדל, אך תוכל לכבות אותה אם אינך רוצה לקבל הודעה כאשר מישהו קורא את ההודעה שלך.

סיכום

לדעת אם מישהו קורא את הודעת WhatsApp שלך יכולה להיות דרך מצוינת לשמור על קשר עם חברים ובני משפחה. על ידי חיפוש אחר סמל הסימון הכפול, שימוש בתכונה 'נראה לאחרונה' או הפעלת תכונת 'אישור קריאה', תוכל לדעת בקלות אם מישהו קרא את ההודעה שלך או לא. איך יודעים אם הודעת וואטסאפ נקראה?

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן