דף הבית » טופ 10 » איך יודעים אם הודעה נקראה בטלגרם?
2023-05-22 21:12:00+02:00

איך יודעים אם הודעה נקראה בטלגרם?

מה זה טלגרם?

טלגרם הוא שירות הודעות מיידיות וקול על IP מבוסס ענן. היא הושקה לראשונה עבור iOS ואנדרואיד בשנת 2013 ומאז הפכה לאחת מיישומי ההודעות הפופולריים ביותר בעולם. טלגרם ידועה באבטחה, במהירות ובקלות השימוש שלה. הוא מציע גם מגוון רחב של תכונות, כולל צ'אטים קבוצתיים, שיתוף קבצים, שיחות קוליות ווידאו ועוד.

מהן אישורי קריאה?

אישורי קריאה הם תכונה של טלגרם המאפשרת למשתמשים לדעת מתי ההודעות שלהם נקראו על ידי הנמען. כאשר משתמש שולח הודעה, סימן ביקורת קטן יופיע ליד ההודעה. אם הנמען קרא את ההודעה, סימן הביקורת יהפוך לכחול. תכונה זו שימושית כדי לדעת מתי הודעה התקבלה ונקראה, וניתן להשתמש בה כדי לעקוב אחר הודעות.

כיצד להפעיל אישורי קריאה בטלגרם

הפעלת אישורי קריאה בטלגרם היא קלה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לפתוח את האפליקציה וללכת לתפריט ההגדרות. משם תוכל לבחור באפשרות פרטיות ואבטחה. תחת תפריט זה, תמצא את האפשרות אישורי קריאה. פשוט הפעל את האפשרות הזו ותוכל לעקוב אחר ההודעות שלך.

כיצד להשתמש באישורי קריאה בטלגרם

לאחר שהפעלת אישורי קריאה בטלגרם, תוכל לעקוב אחר ההודעות שלך. כאשר אתה שולח הודעה, סימן ביקורת קטן יופיע לידה. אם הנמען קרא את ההודעה, הסימון יהפוך לכחול. זה יודיע לך שההודעה נקראה ותוכל להשתמש במידע זה כדי לעקוב אחר ההודעות שלך.

מגבלות של אישורי קריאה

אמנם אישורי קריאה הם תכונה שימושית, אבל יש להם כמה מגבלות. לדוגמה, אם הנמען השבית את אישורי הקריאה, לא תוכל לעקוב אחר ההודעה. בנוסף, אם הנמען הפעיל את התכונה "בטל שליחה", לא תוכל לעקוב אחר ההודעה מכיוון שהיא תימחק מהשיחה.

סיכום

אישורי קריאה הם תכונה שימושית של טלגרם המאפשרת למשתמשים לעקוב אחר ההודעות שלהם. על ידי הפעלת אישורי קריאה, משתמשים יכולים לדעת מתי ההודעות שלהם נקראו על ידי הנמען. עם זאת, יש כמה מגבלות לתכונה זו, כגון חוסר היכולת לעקוב אחר הודעות אם הנמען השבית אישורי קריאה או הפעיל את התכונה "בטל שליחה". למידע נוסף על טלגרם והתכונות שלה, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן