דף הבית » כמה זמן? » איך יודעים איזה גודל קונדום לקנות?
2023-05-23 19:32:00+02:00

איך יודעים איזה גודל קונדום לקנות?

מהו קונדום בגודל הנכון עבורי?

כשזה מגיע לקניית קונדומים, הגודל קובע. קונדום בגודל הנכון יספק את ההגנה הטובה ביותר מפני הריון וזיהומים המועברים במגע מיני (STIs). אבל איך אתה יודע איזה גודל קונדום לקנות? הצעד הראשון הוא למדוד את איבר המין שלך. כדי לעשות זאת, תזדקק לסרט מדידה רך או סרגל. עטפו את הסרט או הסרגל סביב החלק העבה ביותר של הפין, שהוא בדרך כלל האמצע או הבסיס. ודא שהסרט או הסרגל צמודים, אך לא הדוקים מדי. לאחר שמדדת את איבר המין שלך, תוכל להשתמש בטבלה הבאה כדי לקבוע את גודל הקונדום המתאים לך:

טבלת מידות קונדום

גודל היקף (באינץ')
קָטָן 3.5-4.5
בינוני 4.5-5.5
גָדוֹל 5.5-7
גדול מאוד 7-9

אם הפין שלך נופל בטווח הקטן, כדאי לקנות קונדומים קטנים. אם זה בטווח הבינוני כדאי לקנות קונדומים בינוניים וכדומה. חשוב לציין כי קונדומים מגיעים בצורות ובגדלים שונים, לכן ייתכן שתצטרכו לנסות כמה מותגים וגדלים שונים כדי למצוא את המותג המתאים לכם ביותר.

מהם היתרונות של לבישת קונדום בגודל הנכון?

לבישת קונדום בגודל הנכון חשובה מכמה סיבות. ראשית, זה עוזר להבטיח שהקונדום יישאר במקומו במהלך יחסי מין. אם הקונדום קטן מדי, הוא עלול להחליק ולהשאיר אותך ללא הגנה. אם הקונדום גדול מדי, הוא עלול להיות לא נוח ואולי לא לספק את אותה רמת הגנה. שנית, לבישת קונדום בגודל הנכון יכולה לעזור להפחית את הסיכון למחלות מין. אם הקונדום קטן מדי, הוא עלול להיקרע או להישבר, ולהשאיר אותך חשוף לזיהום. מצד שני, אם הקונדום גדול מדי, הוא עלול להחליק במהלך יחסי מין, ולהשאיר אותך חשוף לזיהום. לבסוף, לבישת קונדום בגודל הנכון יכולה לעזור להגביר את ההנאה. אם הקונדום קטן מדי, זה יכול להיות לא נוח ואף עלול לגרום לכאב. מצד שני, אם הקונדום גדול מדי, הוא יכול להיות רופף ואולי לא לספק את אותה רמת תחושה.

תשובות ושאלות

ש: מהו הגודל המתאים לי בקונדום?

ת: גודל הקונדום המתאים לך תלוי בהיקף הפין שלך. כדי לקבוע את המידה הנכונה, עליך למדוד את איבר המין שלך עם סרט מדידה או סרגל רך ולאחר מכן להשתמש בטבלת מידות הקונדום כדי למצוא את המידה המתאימה לך.

ש: מהם היתרונות של לבישת קונדום בגודל הנכון?

ת: לבישת קונדום בגודל הנכון חשוב מכמה סיבות. זה עוזר להבטיח שהקונדום יישאר במקומו במהלך יחסי מין, מפחית את הסיכון למחלות מין, ויכול לעזור להגביר את ההנאה.

סיכום

כשזה מגיע לקניית קונדומים, הגודל קובע. קונדום בגודל הנכון יספק את ההגנה הטובה ביותר מפני הריון ומחלות מין, כמו גם להגביר את ההנאה. כדי לקבוע את גודל הקונדום הנכון עבורך, מדדי את איבר המין שלך עם סרט מדידה או סרגל רך ולאחר מכן השתמש בטבלת מידות הקונדום כדי למצוא את המידה המתאימה לך. חשוב לציין כי קונדומים מגיעים בצורות ובגדלים שונים, לכן ייתכן שתצטרכו לנסות כמה מותגים וגדלים שונים כדי למצוא את המותג המתאים לכם ביותר. למידע נוסף על קונדומים, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן