דף הבית » כמה זמן? » איך אתה יודע איזה אייפון יש לך?
2023-05-25 10:18:00+02:00

איך אתה יודע איזה אייפון יש לך?

מבוא

עם יציאת סדרת האייפון 12, אפל הוציאה כעת סך של 14 דגמי אייפון. עם כל כך הרבה דגמים זמינים, זה יכול להיות קשה לדעת איזה אייפון יש לך. במאמר זה נדון במודלים השונים ובדרכים לזהות אותם.

זיהוי דגם האייפון שלך

הדרך הקלה ביותר לזהות איזה אייפון יש לך היא להסתכל על מספר הדגם. מספר הדגם מודפס בגב המכשיר, ליד החלק התחתון. הוא יודפס בטקסט קטן ויתחיל באות "A" ואחריה ארבע ספרות. שתי הספרות הראשונות מציינות את יצירת המכשיר, בעוד שתי הספרות האחרונות מציינות את הדגם הספציפי.

דורות אייפון

אפל הוציאה בסך הכל 14 דגמי אייפון, המחולקים לארבעה דורות. הדור הראשון שוחרר בשנת 2007 וכלל את האייפון המקורי, האייפון 3G והאייפון 3GS. הדור השני שוחרר בשנת 2010 וכלל את האייפון 4 והאייפון 4S. הדור השלישי שוחרר ב-2013 וכלל את האייפון 5, האייפון 5C והאייפון 5S. הדור הרביעי יצא ב-2014 וכלל את האייפון 6, האייפון 6 פלוס, האייפון 6S, האייפון 6S פלוס, האייפון SE, האייפון 7, האייפון 7 פלוס, האייפון 8, האייפון 8 פלוס, אייפון X, אייפון XS, אייפון XS Max, ואייפון XR.

זיהוי דגם האייפון שלך

לאחר שזיהית את הדור של האייפון שלך, תוכל להשתמש במספר הדגם כדי לקבוע את הדגם המדויק. לדוגמה, אם מספר הדגם הוא A1865, אז יש לך אייפון 8 פלוס. אם מספר הדגם הוא A1902, אז יש לך אייפון XS.

שימוש באתר התמיכה של אפל

אם אתה עדיין לא בטוח איזה אייפון יש לך, אתה יכול להשתמש באתר התמיכה של אפל כדי לזהות אותו. פשוט בקר באתר והזן את המספר הסידורי של המכשיר או מספר ה-IMEI שלך. לאחר מכן האתר יגיד לך איזה דגם יש לך.

סיכום

לזהות איזה אייפון יש לך יכול להיות קשה, במיוחד עם כל כך הרבה דגמים זמינים. עם זאת, על ידי הסתכלות על מספר הדגם או שימוש באתר התמיכה של אפל, תוכל לזהות בקלות איזה אייפון יש לך.

דוֹר דֶגֶם
1 אייפון, אייפון 3G, אייפון 3GS
2 אייפון 4, אייפון 4S
3 אייפון 5, אייפון 5C, אייפון 5S
הרביעי iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPhone 6S, iPhone 6S Plus, iPhone SE, iPhone 7, iPhone 7 Plus, iPhone 8, iPhone 8 Plus, iPhone X, iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone XR

אם אתה עדיין לא בטוח איזה אייפון יש לך, אתה יכול להשתמש באתר התמיכה של אפל כדי לזהות אותו. פשוט בקר באתר והזן את המספר הסידורי של המכשיר או מספר ה-IMEI שלך. לאחר מכן האתר יגיד לך איזה דגם יש לך. אתה יכול גם ללמוד עוד על איך אתה יודע איזה אייפון יש לך? בוויקיפדיה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן