דף הבית » יותר » אייפון 5s לעומת גלקסי 4: איזה סמארטפון עדיף?
2023-05-28 12:57:00+02:00

אייפון 5s לעומת גלקסי 4: איזה סמארטפון עדיף?

מבוא

סמארטפונים הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו, עם תכונות ועיצוב שהופכים אותם ליותר מסתם מכשיר תקשורת. ה-iPhone 5s והגלקסי 4 הם שניים מהסמארטפונים הפופולריים ביותר בשוק. אבל איזה מהם עדיף? מאמר זה בוחן את התכונות, העיצוב והמחיר של שני הטלפונים כדי לקבוע איזה מהם הוא הבחירה הטובה ביותר.

מאפיינים

ל-iPhone 5s ול-Galaxy 4 יש מגוון תכונות שהופכות אותם לאטרקטיביים לצרכנים. לאייפון 5s יש תצוגת רטינה בגודל 4 אינץ', מצלמת 8 מגה-פיקסל ומעבד A7 של אפל. יש לו גם סורק טביעות אצבע לאבטחה נוספת. לגלקסי 4 יש צג Super AMOLED בגודל 5 אינץ', מצלמת 13 מגה פיקסל ומעבד ארבע ליבות. יש לו גם מד דופק, מד צעדים מובנה ומגוון תכונות אחרות. כשזה מגיע לתכונות, לגלקסי 4 יש יתרון על פני האייפון 5s. יש לו תצוגה גדולה יותר, מצלמה טובה יותר, ועוד תכונות. עם זאת, ה-iPhone 5s הוא עדיין טלפון נהדר עם מגוון תכונות שהופכות אותו לבחירה טובה עבור אלה שמחפשים סמארטפון בסיסי יותר.

לְעַצֵב

לאייפון 5s ולגלקסי 4 יש עיצובים שונים מאוד. ה-iPhone 5s הוא מכשיר אלגנטי ומסוגנן עם עיצוב unibody אלומיניום. יש לו צג Retina בגודל 4 אינץ' והוא זמין במגוון צבעים. לגלקסי 4 גוף פלסטיק עם צג Super AMOLED בגודל 5 אינץ'. הוא זמין במגוון צבעים, אבל גוף הפלסטיק שלו גורם לו להרגיש פחות פרימיום מהאייפון 5s. כשזה מגיע לעיצוב, ל-iPhone 5s יש יתרון על פני הגלקסי 4. עיצוב unibody האלומיניום שלו גורם לו להרגיש יותר פרימיום צג ה-4 אינץ' Retina שלו נהדר לצפייה בתוכן. עם זאת, הגלקסי 4 הוא עדיין מכשיר בעל מראה טוב עם מגוון צבעים ותצוגה גדולה יותר.

מחיר

לאייפון 5s ולגלקסי 4 מחירים שונים בישראל. האייפון 5s זמין בסביבות 1,200 ש"ח, בעוד הגלקסי 4 זמין בסביבות 800 ש"ח. בכל הנוגע למחיר, לגלקסי 4 יש את היתרון על האייפון 5s. זה זול יותר ומציע יותר תכונות תמורת הכסף. עם זאת, האייפון 5s הוא עדיין בחירה טובה למי שרוצה מכשיר פרימיום עם עיצוב נהדר.

תשובות ושאלות

ש: מהם ההבדלים העיקריים בין האייפון 5s לגלקסי 4?

ת: ההבדלים העיקריים בין האייפון 5s לגלקסי 4 הם גודל התצוגה, איכות המצלמה והתכונות. לאייפון 5s יש תצוגת רטינה בגודל 4 אינץ', מצלמת 8 מגה-פיקסל ומעבד A7 של אפל. לגלקסי 4 יש צג Super AMOLED בגודל 5 אינץ', מצלמת 13 מגה פיקסל ומעבד ארבע ליבות. יש לו גם מד דופק, מד צעדים מובנה ועוד מגוון תכונות.

ש: מה ההבדל במחיר בין אייפון 5s לגלקסי 4 בישראל?

ת: בישראל, האייפון 5s זמין בסביבות 1,200 ש"ח, בעוד שהגלקסי 4 זמין בסביבות 800 ש"ח.

סיכום

ה-iPhone 5s והגלקסי 4 הם שניים מהסמארטפונים הפופולריים ביותר בשוק. כשזה מגיע לתכונות, לגלקסי 4 יש יתרון על פני האייפון 5s. יש לו תצוגה גדולה יותר, מצלמה טובה יותר, ועוד תכונות. בכל הנוגע לעיצוב, לאייפון 5s יש יתרון על פני הגלקסי 4. עיצוב unibody האלומיניום שלו גורם לו להרגיש יותר פרימיום ותצוגת ה-4 אינץ' Retina שלו נהדרת לצפייה בתוכן. בכל הנוגע למחיר, לגלקסי 4 יש יתרון על פני האייפון 5s. זה זול יותר ומציע יותר תכונות תמורת הכסף. בסופו של דבר, הבחירה בין אייפון 5s לגלקסי 4 תלויה בצרכים ובהעדפות שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן