דף הבית » יותר » אייפון 5 לעומת גלקסי 4s – מה עדיף?
2023-05-28 13:21:00+02:00

אייפון 5 לעומת גלקסי 4s – מה עדיף?

אייפון 5 לעומת גלקסי 4s – השוואה

ה-iPhone 5 וה-Samsung Galaxy 4s הם שניים מהסמארטפונים הפופולריים ביותר בשוק. אבל מה עדיף? במאמר זה, אנו משווים את התכונות של שני הטלפונים כדי לעזור לך להחליט איזה מהם לקנות.

לְעַצֵב

לאייפון 5 עיצוב מלוטש ודק, עם צג Retina בגודל 4 אינץ' וגוף אלומיניום. זה קל משקל וקל להחזיק ביד אחת. ל-Samsung Galaxy 4s, לעומת זאת, יש מסך Super AMOLED גדול יותר בגודל 5 אינץ' וגוף פלסטיק. ה-Galaxy 4s עבה וכבד יותר מהאייפון 5, אבל הוא עדיין מתאים בנוחות ביד שלך.

תוֹכנָה

האייפון 5 מריץ את מערכת ההפעלה iOS 6 של אפל, בעוד הגלקסי 4s מריץ את אנדרואיד 4.2.2. שתי מערכות ההפעלה קלות לשימוש ובעלות שפע של תכונות. ל-iOS 6 יש ממשק אינטואיטיבי יותר ושילוב טוב יותר עם המוצרים האחרים של אפל, בעוד לאנדרואיד 4.2.2 יש יותר אפשרויות התאמה אישית ומגוון רחב יותר של אפליקציות.

מַצלֵמָה

לאייפון 5 מצלמת 8 מגה פיקסל עם עדשת 5 אלמנטים ומכסה עדשת ספיר קריסטל. יש לו גם מצלמת 1.2 מגה-פיקסל חזיתית לשיחות וידאו. ל-Galaxy 4s מצלמת 8 מגה-פיקסל עם עדשת 3 אלמנטים ומכסה עדשה מפלסטיק. יש לו גם מצלמת 1.9 מגה-פיקסל חזיתית לשיחות וידאו.

ביצועים

האייפון 5 מופעל על ידי מעבד A6 של אפל, שהוא מעבד כפול ליבה במהירות 1.3GHz. יש לו גם 1GB של זיכרון RAM ו-16GB של אחסון. ה-Galaxy 4s מופעל על ידי מעבד כפול ליבה במהירות 1.4GHz ויש לו 1.5GB RAM ו-16GB של אחסון. לשני הטלפונים יש ביצועים טובים והם יכולים להתמודד עם רוב המשימות בקלות.

חיי סוללה

לאייפון 5 יש סוללה של 1,440 מיליאמפר/שעה שאינה ניתנת להסרה, בעוד לגלקסי 4s יש סוללה של 2,100 מיליאמפר/שעה. לשני הטלפונים יש חיי סוללה טובים, אבל ה-Galaxy 4s יחזיק מעמד זמן רב יותר בטעינה אחת.

מחיר

האייפון 5 זמין בישראל בסביבות ₪2,000, בעוד שהגלקסי 4s זמין בסביבות ₪1,500. לשני הטלפונים יש תמורה טובה לכסף, אבל ה-Galaxy 4s הוא התמורה הטובה יותר לכסף.

סיכום

גם האייפון 5 וגם הגלקסי 4s הם טלפונים מעולים, אבל איזה מהם עדיף? לאייפון 5 עיצוב טוב יותר, מערכת הפעלה טובה יותר ושילוב טוב יותר עם שאר המוצרים של אפל. ל-Galaxy 4s מסך גדול יותר, חיי סוללה טובים יותר ואפשרויות התאמה אישית רבות יותר. בסופו של דבר, זה מסתכם בהעדפה אישית. אם אתה חובב אפל, אז האייפון 5 הוא הבחירה הטובה יותר. אם אתה מעדיף אנדרואיד, אז ה-Galaxy 4s הוא הבחירה הטובה יותר. לא משנה באיזה מהם תבחרו, לא תתאכזבו. שני הטלפונים מציעים תכונות וביצועים מעולים, ושניהם מספקים תמורה טובה לכסף. למידע נוסף על שני הטלפונים, עיין בדף מה יותר טוב אייפון 5 או גלקסי 4 s בוויקיפדיה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן