דף הבית » יותר » איזה גדול יותר? מילימטר או סנטימטר?
2023-05-18 12:06:00+02:00

איזה גדול יותר? מילימטר או סנטימטר?

מהו מילימטר?

מילימטר (מ"מ) הוא יחידת אורך במערכת המטרית. היא שווה לאלף מטר והיא יחידת האורך הקטנה ביותר במערכת המטרית. מילימטר הוא בערך עובי של גרוש או מהדק נייר. זה גם בערך ברוחב של קווצת שיער אחת. מילימטרים משמשים בדרך כלל למדידת עצמים קטנים ומרחקים. לדוגמה, סרגל מילימטר יכול לשמש למדידת אורך של עיפרון או רוחב של פיסת נייר. מילימטרים משמשים גם למדידת עובי של יריעת זכוכית או מתכת.

מהו סנטימטר?

סנטימטר (ס"מ) היא יחידת אורך במערכת המטרית. היא שווה למאה המטר והיא יחידת האורך הגדולה הבאה במערכת המטרית אחרי המילימטר. סנטימטר הוא בערך רוחב ציפורן או עובי של כרטיס אשראי. זה גם בערך ברוחב של פיסת נייר או אגורה בודדת. סנטימטרים משמשים בדרך כלל למדידת עצמים ומרחקים. לדוגמה, סרגל סנטימטר יכול לשמש למדידת אורך של עיפרון או רוחב של פיסת נייר. סנטימטרים משמשים גם למדידת עובי של יריעת זכוכית או מתכת.

איזה גדול יותר?

אז מה גדול יותר, מילימטר או סנטימטר? התשובה היא סנטימטר. סנטימטר שווה למאה המטר והוא יחידת האורך הגדולה הבאה במערכת המטרית אחרי המילימטר. מילימטר שווה לאלף המטר והיא יחידת האורך הקטנה ביותר במערכת המטרית. מילימטר הוא בערך עובי של גרוש או מהדק נייר והוא גם בערך ברוחב של קווצת שיער אחת.

כיצד להמיר מילימטרים לסנטימטרים

כדי להמיר מילימטרים לסנטימטרים, פשוט חלקו את מספר המילימטרים ב-10. לדוגמה, אם יש לכם 20 מילימטרים, חלקו 20 על 10 כדי לקבל 2 סנטימטרים.

סיכום

לסיכום, סנטימטר גדול ממילימטר. מילימטר שווה לאלף המטר והוא יחידת האורך הקטנה ביותר במערכת המטרית. סנטימטר שווה למאה המטר והוא יחידת האורך הגדולה הבאה במערכת המטרית אחרי המילימטר. כדי להמיר מילימטרים לסנטימטרים, פשוט חלקו את מספר המילימטרים ב-10.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן