דף הבית » מידע מקצועי » אולי אני אוהב אותך יותר מדי: מה קורה איתי?
2023-04-30 22:24:00+02:00

אולי אני אוהב אותך יותר מדי: מה קורה איתי?

מה זה אומר לאהוב יותר מדי?

כשזה מגיע למערכות יחסים, חשוב להציב גבולות ולוודא שאתה לא נותן יותר מדי מעצמך. אפשר לאהוב מישהו יותר מדי, וחשוב לשים לב לסימנים והתסמינים של אהבה מסוג זה. לאהוב מישהו יותר מדי יכול להיות לא בריא ועלול להוביל לרגשות של חוסר ביטחון, קנאה ואפילו טינה. לאהוב מישהו יותר מדי פירושו שאתה נותן לו יותר תשומת לב, אנרגיה וחיבה מאשר בריא למערכת היחסים. ייתכן שאתה רכושני יתר על המידה, ואולי אתה מצפה מהם ליותר מדי בתמורה. אתה יכול גם להיות תלוי יותר מדי בהם ולהרגיש שאתה צריך אותם כדי להיות מאושר.

למה אנחנו אוהבים יותר מדי?

יש כמה סיבות מדוע מישהו אוהב יותר מדי. זה יכול להיות בגלל שהם מנסים למלא חלל בחייהם, או בגלל שהם מחפשים אישור ותשומת לב מבן הזוג שלהם. זה יכול להיות גם בגלל שהם מפחדים להיות לבד, או בגלל שהם מנסים לפצות על פצע רגשי או טראומה מהעבר. לא משנה מה הסיבה, חשוב להיות מודע למה אתה מרגיש כמו שאתה מרגיש ולפתור את כל הבעיות הבסיסיות. חשוב גם לוודא שאתם דואגים לעצמכם ולא מקריבים את הצרכים שלכם למען הקשר.

סימנים שאתה אוהב יותר מדי

אם אתה תוהה אם אתה אוהב מישהו יותר מדי, יש כמה סימנים שצריך לשים לב אליהם. אלו כוללים:

  • אתה כל הזמן חושב עליהם ודואג להם.
  • אתה כל הזמן מחפש את האישור והאימות שלהם.
  • אתה רכושני וקנאי מדי.
  • אתה תמיד מנסה לרצות אותם ולשמח אותם.
  • אתה מקריב את הצרכים שלך למענם.
  • אתה מרגיש שאתה לא יכול לחיות בלעדיהם.

אם אתה חווה אחד מהסימנים הללו, חשוב לקחת צעד אחורה ולהעריך את המצב.

איך לנהל את הרגשות שלך

אם אתה מרגיש שאתה אוהב מישהו יותר מדי, חשוב לנקוט בצעדים כדי לנהל את הרגשות שלך. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לעשות זאת:

  • התמקד בעצמך: וודא שאתה דואג לצרכים שלך ועושה דברים שמשמחים אותך. לבלות זמן עם חברים ובני משפחה, ולהתמקד בתחביבים ובתחומי העניין שלך.
  • תקשר: שוחח עם השותף שלך על איך אתה מרגיש וודא שהוא מבין את הצרכים והציפיות שלך. ודא ששניכם באותו עמוד.
  • הציבו גבולות: וודאו שאתם מציבים גבולות בריאים במערכת היחסים ושאינכם נותנים יותר מדי מעצמכם. כבדו אחד את הצרכים של השני ותוודאו ששניכם מקבלים את מה שאתם צריכים מהקשר.
  • חפש עזרה: אם אתה מרגיש מוצף או שאתה לא יכול לנהל את הרגשות שלך בעצמך, פנה לעזרה מקצועית. מטפל יכול לעזור לך לעבוד על הרגשות שלך וללמוד כיצד לנהל אותם בצורה בריאה.

סיכום

לאהוב מישהו יותר מדי יכול להיות לא בריא ועלול להוביל לרגשות של חוסר ביטחון, קנאה ואפילו טינה. חשוב להיות מודעים למה אתה מרגיש כמו שאתה מרגיש ולפתור את כל הבעיות הבסיסיות. חשוב גם לוודא שאתם דואגים לעצמכם ולא מקריבים את הצרכים שלכם למען הקשר. אם אתה מרגיש שאתה אוהב מישהו יותר מדי, נקוט בצעדים כדי לנהל את הרגשות שלך. התמקדו בעצמכם, תקשרו עם בן הזוג, הציבו גבולות וחפשו עזרה אם תזדקקו לכך. בעזרת הכלים הנכונים תוכלו ללמוד איך לאהוב בצורה בריאה ומאוזנת.

פעולה מחיר
התמקד בעצמך חינם
לתקשר חינם
להציב גבולות חינם
לבקש עזרה 100-300 ₪

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן