דף הבית » לא להאמין » שבוע 40 להריון – מה עושים?
שבוע 40 להריון - מה עושים?

שבוע 40 להריון – מה עושים?

למה לצפות בשבוע 40 להריון

שבוע 40 להריון הוא זמן מרגש עבור אמהות לעתיד. זהו השבוע האחרון להריון והתינוק כמעט מוכן להיוולד. בשלב זה, התינוק נחשב ללידה מלאה ומוכן להיוולד בכל יום. במהלך שבוע זה התינוק ימשיך לגדול ולעלות במשקל. גם ריאות התינוק ואיברים אחרים ממשיכים להתפתח. האם עשויה לחוות מספר שינויים גופניים במהלך שבוע זה. הבטן שלה עשויה להיות גדולה מאי פעם והיא עלולה להרגיש לחץ רב באגן שלה. היא עשויה גם לחוות התכווצויות ברקסטון היקס, שהן התכווצויות תרגול שעוזרות לגוף להתכונן ללידה.

מתכוננים להגעת התינוק שלך

שבוע 40 להריון הוא זמן מצוין להתחיל להתכונן לבואו של תינוקך. זה כולל איסוף כל הפריטים הדרושים לתינוק, כגון חיתולים, בגדים ושמיכות. כדאי גם להתחיל לחשוב היכן התינוק יישן ובאיזה סוג עריסה או עריסה תשתמשו. חשוב גם לוודא שיש לך תוכנית לאחר לידת התינוק. זה כולל סידורים לטיפול בילדים, במידת הצורך, ולוודא שיש לך מערכת תמיכה במקום. עליך גם לוודא שיש לך תוכנית כיצד תנהל את עבודתך ומחויבויות אחרות.

מה לעשות בשבוע 40 להריון

במהלך שבוע 40 להריון, חשוב לדאוג לעצמך ולנוח הרבה. כדאי גם לוודא שאתם אוכלים תזונה בריאה ושותים הרבה נוזלים. כמו כן, חשוב לעמוד בקצב הפגישות לפני הלידה ולוודא שאתה נוטל את כל התרופות הנחוצות. חשוב גם להתחיל לחשוב על לידה ולידה. זה כולל חקר שיטות לידה שונות ועריכת תוכנית לידה. כדאי להתחיל לחשוב גם על אפשרויות טיפול בכאב ומי את רוצה שיהיה איתך בחדר לידה.

מתכוננים לעבודה ומשלוחים

במהלך שבוע 40 להריון, חשוב להתחיל להתכונן לצירים וללידה. זה כולל חקר שיטות לידה שונות ועריכת תוכנית לידה. כדאי להתחיל לחשוב גם על אפשרויות טיפול בכאב ומי את רוצה שיהיה איתך בחדר לידה. חשוב גם לוודא שיש לך תוכנית לאחר לידת התינוק. זה כולל סידורים לטיפול בילדים, במידת הצורך, ולוודא שיש לך מערכת תמיכה במקום. עליך גם לוודא שיש לך תוכנית כיצד תנהל את עבודתך ומחויבויות אחרות.

סימני עבודה

חשוב להיות מודעים לסימני הלידה בשבוע 40 להריון. סימנים אלה כוללים צירים קבועים, שבירת מים והופעה עקובת מדם. אם אתה חווה אחד מהסימנים הללו, חשוב לפנות מיד לרופא שלך. כמו כן, חשוב להיות מודעים לסימנים של צירים מוקדמים. סימנים אלו כוללים התכווצויות סדירות, לחץ באגן וכאבי גב תחתון. אם אתה חווה אחד מהסימנים הללו, חשוב לפנות מיד לרופא שלך. שבוע 40 להריון הוא זמן מרגש עבור אמהות לעתיד. זהו השבוע האחרון להריון והתינוק כמעט מוכן להיוולד. חשוב לדאוג לעצמך ולנוח הרבה. כדאי גם לוודא שאתם אוכלים תזונה בריאה ושותים הרבה נוזלים. כמו כן, חשוב להתחיל להתכונן ללידה וללידה ולהיות מודעים לסימני הלידה והלידה המוקדמת.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן