דף הבית » הכי חם » ריח רע במקרר – מה לעשות?
ריח רע במקרר - מה לעשות?

ריח רע במקרר – מה לעשות?

מה גורם לריח רע במקרר?

ריח רע במקרר יכול להיגרם ממגוון דברים, כולל מזון שהתקלקל, עובש או חיידקים. זה יכול להיגרם גם מהצטברות של חלקיקי מזון ושומן על המדפים והקירות של המקרר.

איך להיפטר מהריח הרע במקרר

1. נקו את המקרר

הצעד הראשון להיפטר מהריח הרע במקרר הוא לנקות אותו. הסר את כל המזון והמדפים ונגב את הקירות והמדפים בעזרת חומר ניקוי עדין ומים חמימים. הקפידו להיכנס לכל הפינות והחריצים.

2. השתמש בסודה לשתייה

סודה לשתייה היא דרך מצוינת לספוג ריחות. מניחים קופסה פתוחה של סודה לשתייה במקרר ומשאירים אותה לכמה ימים. הסודה לשתייה תספוג את הריחות, ותותיר את המקרר עם ריח רענן.

3. השתמשו בחומץ

חומץ הוא עוד דרך מצוינת להיפטר מריחות רעים. ערבבו חלקים שווים חומץ ומים והשתמשו בהם כדי לנגב את המדפים וקירות המקרר. החומץ יעזור לנטרל את הריחות.

4. השתמש בשמנים אתריים

שמנים אתריים הם דרך מצוינת לרענן את המקרר. הניחו כמה טיפות מהשמן האתרי האהוב עליכם על צמר גפן והניחו אותו במקרר. השמנים האתריים יעזרו לנטרל את הריחות ולהשאיר את המקרר עם ריח רענן.

5. השתמשו בפחם

פחם הוא דרך מצוינת לספוג ריחות. מניחים כמה חתיכות פחם במקרר ומשאירים לכמה ימים. הפחם יספוג את הריחות, וישאיר את המקרר עם ריח רענן.

6. שמור על המקרר נקי

הדרך הטובה ביותר למנוע ריח רע במקרר היא לשמור אותו נקי. הקפידו לנגב את המדפים וקירות המקרר באופן קבוע ולזרוק כל מזון שהתקלקל.

7. שמור את המקרר מאוורר היטב

יש לוודא שהמקרר מאוורר היטב. זה יעזור למנוע הצטברות של ריחות ולשמור על ריח רענן של המקרר.

סיכום

ריח רע במקרר יכול להיגרם ממגוון דברים, כולל מזון שהתקלקל, עובש או חיידקים. כדי להיפטר מהריח הרע, הקפידו לנקות את המקרר באופן קבוע ולהשתמש בסודה לשתייה, חומץ, שמנים אתריים או פחם כדי לספוג את הריחות. שמירה על מקרר נקי ומאוורר תעזור למנוע מהריח הרע לחזור.

  • נקו את המקרר באופן קבוע
  • השתמש בסודה לשתייה, חומץ, שמנים אתריים או פחם כדי לספוג ריחות
  • שמור את המקרר מאוורר היטב

למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן