דף הבית » מה לעשות בחינוך » תואר בהנדסת תעשייה וניהול: מסלולי קריירה והזדמנויות מפתיעות
מה עושים עם תואר בהנדסת תעשייה וניהול

תואר בהנדסת תעשייה וניהול: מסלולי קריירה והזדמנויות מפתיעות

שוק הנדסת תעשייה וניהול צומח בקצב מהיר. למה היא המספר ההולך וגדל של תעשיות שבדיקה להוזיל עלויות. גם הדרישה למידע איכותי ומדויק גדלה לאחרונה.

תכניות לתואר בהנדסת תעשייה וניהול מוצעות לרוב כדרך לזכות בתואר מתקדם בתחום. הם נועדו בדרך כלל להכין סטודנטים לתפקידים ברמת התחלה בחברות הנדסת תעשייה או ייעוץ ניהולי, כך שהם יכולים להתמקצע ולהתעסק במקצוע שלהם.

אם אתה מהנדס תעשייה או מנהל, כנראה שיש לך תואר בהנדסה. אבל מה עושים עם זה? אם יש לך תואר בהנדסת תעשייה וניהול, האפשרויות שלך ללכת לקריירה בתעשייה או להצטרף לכוח העבודה של חברת הנדסה.

תואר בהנדסת תעשייה וניהול היא בחירה טובה עבור רוב האנשים. זה נותן לך את הכישורים לעשות מגוון דברים שונים בעולם העבודה. תוכל להיכנס לעבודות רבות ושונות, החל מעבודה בתעשיית הייצור ועד לעבודה בסטארט-אפ.

אתה יכול להצטיין בתחומים אלה של התמחות אם יש לך תואר בהנדסת תעשייה וניהול:

1.) מפקח אבטחת איכות

2.) מכונאי תעשייתי

3.) פרופסור

4.) מעצב תעשייתי

5.) מפקח ייצור ייצור

6.) אנליסט שרשרת אספקה

7.) מעריך עלויות

8.) מהנדס איכות

9.) מהנדס תהליכים

10.) מנהל בריאות ובטיחות תעסוקתית

לימודי הנדסה תעשייה וניהול

הנדסת תעשייה וניהול הם שני תחומי הלימוד העיקריים בתחום ההנדסה. תחום הנדסת התעשייה עוסק בכל היבטי הייצור, לרבות ייצור, עיצוב ופיתוח, בקרת איכות ותחזוקה. מהנדסי תעשייה עוסקים בבעיות שונות הקשורות לתהליכי ייצור כמו עיצוב תהליכים, פיתוח מוצר, אבטחת איכות ותחזוקה. תחום הנדסת התעשייה נמצא כמעט בכל תחומי ההנדסה, לרבות התעשייה והייצור. התחום הנפוץ ביותר בתחום הנדסת התעשייה הוא ייצור, המוגדר כ”תכנון, ארגון ובקרה של תהליכי ייצור”.

תחום הנדסת תעשייה וניהול הוא ללמוד כיצד לארגן, לייצר ולתחזק מוצרים או שירותים בצורה חסכונית. זה כרוך בהרבה מאוד מחקר, פיתוח וייצור. ישנם מספר יישומים בתחום זה שניתן להשתמש בהם בתכנון, ייצור ותחזוקה של מוצרים או שירותים.

תואר בניהול תעשייתי משכורות

ניהול תעשייתי הוא תחום רחב מאוד עם תתי תחומים רבים. הוא כולל את כל ההיבטים השונים של ניהול משאבי אנוש, מתכנון ייצור ועד ניהול שרשרת אספקה, משיווק ועד לוגיסטיקה וכו’.

מנהל תעשייתי הוא אדם בעל תואר בניהול תעשייתי. בעוד שמנהל תעשייתי יכול להיות מועסק בכל חברה או ארגון שמעורבים בתהליך הייצור.

שכרם של מנהלי תעשייה גדל בהתמדה במהלך השנים האחרונות. הם מבוקשים יותר ויותר מכיוון שהם אחראים לתכנון וארגון הפעילות של החברות שלהם. להלן המשכורות השנתיות המשוערות של כל קריירה:

1.) מפקח אבטחת איכות – $59,101 לשנה

2.) מכונאי תעשייתי – $59.422 לשנה

3.) פרופסור – $61,880 לשנה

4.) מעצב תעשייתי – $67,537 לשנה

5.) מפקח ייצור ייצור – $ 69, 191 לשנה

6.) אנליסט שרשרת אספקה – $ 70, 943 לשנה

7.) מעריך עלויות – $73,086 לשנה

8.) מהנדס איכו – $ 75, 247 לשנה

9.) מהנדס תהליכים – $ 88, 416 לשנה

10.) מנהל בריאות ובטיחות תעסוקתית – $ 96,036 לשנה

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן