דף הבית » מה לעשות עם הבריאות תנאים » כמה דברים שלא ידעת עליהם מה לעשות עם כאבי גב לאחר לידה?
מה עושים עם כאבי גב אחרי לידה

כמה דברים שלא ידעת עליהם מה לעשות עם כאבי גב לאחר לידה?

הריון הוא תקופה מאוד מסובכת בחייה של אישה. זה יכול להיות מאוד מאתגר להביא ילד לעולם, וחשוב מאוד לקבל את התמיכה הנכונה בתקופה קריטית זו. כאבי גב הם אחת הבעיות הבריאותיות הנפוצות ביותר לאחר לידה. זו יכולה להיות בעיה חמורה מאוד אם לא מטפלים בה כראוי.

יוגה היא כלי יוצא דופן לעזור לנשים להתכונן להריון וללידה, הן פיזית והן נפשית. יוגה היא דרך מצוינת להגביר את הגמישות, הכוח, הסיבולת והרווחה הכללית בזמן ההריון. ליוגה יש גם תפקיד גדול בחיזוק יכולת הגוף להתמודד עם מתחים במהלך ההריון. בנוסף לכך, יוגה יכולה להועיל מאוד בהכנת נשים ללדת תינוק בריא שייוולד למשפחה. יוגה היא דרך מצוינת לוודא שגם אתה וגם התינוק שלך בטוחים במהלך ההריון. יוגה יכולה גם לעזור להפחית את הסיכונים לסיבוכים בהריון כולל רעלת הריון, סוכרת הריונית, יתר לחץ דם, דיכאון לאחר לידה ומחלות דלקתיות באגן (PID).

בנוסף לנושא הכאב, נשים רבות מתלוננות על דיכאון וחרדה. חשוב לטפל בבעיה זו לפני שהיא הופכת לבעיה רפואית רצינית. עיסוי טרום לידתי הוא משהו שצריך לעשות כחלק מתוכנית כללית לטיפול בהריון חיובי. זה יכול לעזור בהפחתת רמות הלחץ, עידוד מנוחה אצל האישה ההרה והפחתת חרדה. כחלק מתוכנית העיסוי לפני הלידה שלך, עליך לעשות גם תרגילי הרפיה בבית וליד המיטה. אלה יעזרו מאוד במאבק ב מתח וחרדה.

כאבי גב אחרי אפידורל

מחקר הראה כי זריקות אפידורל עלולות לגרום לכאבי גב. כאב זה יכול להיגרם על ידי הזריקה עצמה, אך ייתכן גם שההזרקה גורמת לכאבי גב בגלל הלחץ שמסביב.

כאבי גב תחתון בתחילת הריון

כאבי גב תחתון הם אחת התלונות השכיחות ביותר בהריון. זה יכול להיגרם ממספר גורמים כמו עלייה במשקל הקשורה להריון, ושינויים בטווחי התנועה של הגוף.

כאבי גב תחתון הם אחד התסמינים השכיחים ביותר בתחילת ההריון. למרות שבדרך כלל זה לא בעיה גדולה, זה יכול להיות בעיה רצינית עבור נשים בהריון וילדיהן שטרם נולדו.

כאבי ביוץ אחרי לידה

כאב הביוץ הוא אחד התסמינים השכיחים ביותר שחוות נשים לאחר לידה. זה מתרחש כאשר הביצית של אישה משתחררת מהשחלה שלה ומגיעה לחצוצרה. החצוצרה פועלת כמסנן לביצית וברגע שהיא מגיעה לרחם, היא צריכה למצוא את דרכה כדי להפריה על ידי הזרע.

גוף האישה מייצר הורמונים המשפיעים על הפוריות. הורמונים אלו משתחררים לדם במהלך הביוץ. במהלך תקופה זו, הגוף הנשי נמצא במצב של מוכנות להרות וללדת תינוק. גוף האישה מגיב לשינוי הורמונלי זה על ידי שחרור כימיקל הנקרא פרוגסטרון.

אישה שלא הייתה בהיריון לפני כן רגישה יותר ממי שהייתה בהיריון קודם לכן. רגישות זו ניתנת לזיהוי באמצעות רמת הפרוגסטרון בדמה ויכולה לשמש כאינדיקטור להריון או לא.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן