דף הבית » הכי מדובר » מה עושים עם הילדים בתל אביב?
מה עושים עם הילדים בתל אביב?

מה עושים עם הילדים בתל אביב?

מוזיאונים

תל אביב היא ביתם של מספר מוזיאונים שמתאימים לילדים. מוזיאון ארץ ישראל הוא מקום מצוין לחקור את ההיסטוריה של ישראל, בעוד שבמוזיאון תל אביב לאמנות יש מגוון רחב של יצירות אמנות מרחבי העולם. מוזיאון ישראל לילדים הוא גם מקום מצוין לילדים ללמוד על התרבות וההיסטוריה של המדינה.

פארקים

בתל אביב יש מספר פארקים שמתאימים לילדים. פארק הירקון הוא מקום נהדר לילדים לחקור ולשחק, בעוד פארק הירקון הוא מקום נהדר לילדים ליהנות בחיק הטבע. גן החיות של תל אביב הוא גם מקום מצוין לילדים ללמוד על בעלי חיים ובתי הגידול שלהם.

פעילויות פנימיות

לימים שבהם מזג האוויר אינו אידאלי, יש בתל אביב שפע של פעילויות לילדים בתוך הבית. מוזיאון הילדים חולון הוא מקום מצוין לילדים לחקור וללמוד, ואילו סינמטק תל אביב הוא מקום מצוין לצפייה בסרטים. מוזיאון המדע של תל אביב הוא גם מקום מצוין לילדים ללמוד על מדע וטכנולוגיה.

פעילויות חוץ

לימים שבהם מזג האוויר נעים, יש שפע של פעילויות חוץ לילדים בתל אביב. טיילת תל אביב היא מקום נהדר לילדים לחקור ולשחק, בעוד שהמרינה של תל אביב היא מקום נהדר לצאת לשיט בסירה. טיילת תל אביב היא גם מקום מצוין לטייל בו וליהנות מהנופים.

ספורט

בתל אביב פועלות גם מספר קבוצות ספורט ופעילויות לילדים. קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א היא מקום מצוין לילדים לצפות במשחק, בעוד שקבוצת הכדורגל של מכבי ת"א היא מקום מצוין לצפייה במשחק. בריכת השחייה בתל אביב היא גם מקום מצוין לילדים ללמוד לשחות וליהנות.

אירועים

בתל אביב מתקיימים גם מספר אירועים שמתאימים לילדים. פסטיבל הילדים הבינלאומי בתל אביב הוא מקום מצוין לילדים ליהנות ממופעי מוזיקה, תיאטרון ומחול, בעוד שפסטיבל תל אביב לילדים הוא מקום מצוין לילדים ליהנות ממופעי אמנות, מוזיקה ותיאטרון. יריד הספרים הבינלאומי בתל אביב הוא גם מקום מצוין לילדים לחקור ספרים וללמוד על תרבויות שונות.

פעילות מקום
מוזיאונים מוזיאון ארץ ישראל, מוזיאון תל אביב לאמנות, מוזיאון ישראל לילדים
פארקים פארק הירקון, פארק הירקון, גן החיות של תל אביב
פעילויות פנימיות מוזיאון הילדים חולון, סינמטק תל אביב, מוזיאון המדע של תל אביב
פעילויות חוץ טיילת תל אביב, מרינה תל אביב, טיילת תל אביב
ספורט מכבי ת"א בכדורסל, מכבי ת"א בכדורגל, בריכת ת"א
אירועים פסטיבל תל אביב בינלאומי לילדים, פסטיבל תל אביב לילדים, יריד הספרים הבינלאומי תל אביב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן