דף הבית » מדריך מה לעשות » כל מה שצריך לדעת על מה עושים עם הילדים בשבת בתל אביב?
מה עושים עם הילדים בשבת בתל אביב

כל מה שצריך לדעת על מה עושים עם הילדים בשבת בתל אביב?

מה עושים בשבת בתל אביב?

אני בטוח ששמעתם על השבת בתל אביב. זהו חג מיוחד בישראל בו היהודים חוגגים את השבת. מדי שנה מתאספים אלפי אנשים על החוף ונהנים עם משפחותיהם.

השבת היא יום מנוחה ליהודים. אבל בשבת אסור לילדים ללכת לבית הספר ולשחק בחוץ. אז איך מתמודדים עם שבת בתל אביב? בשבת לרוב משפחות נהנות ביחד. בתל אביב יש הרבה מקומות שמשפחות יכולות להגיע אליהם כדי לבלות עם הילדים שלהם. אם אתם הורים לילד שרוצה לבלות את היום עם חבריו בשבת, זו הכתבה בשבילכם.

המטרה העיקרית של מאמר זה היא לספר לכם מה אתם יכולים לעשות עם הילדים שלכם בשבת בתל אביב.

הורים לוקחים את ילדיהם לבקר בבתים של חבריהם וליצור חדש בסיס בית. אם, יש לכם ילדים קטנים ומתגוררים בתל אביב, יש לנו נקודת פתיחה טובה עבורכם איך להעביר את השבת עם הילדים שלכם. ממשלת ישראל הרכיבה כמה אירועים, פעילויות ואתרי אינטרנט מעניינים הנגישים במהלך היום (אם כי הם סגורים בלילה). אלו כוללים:

•ניתן לבקר את חברינו באתר תיירות יד לאדין-תל אביב לצפות בסרטון של 30 דקות על מה זה אוהב לגור בתל אביב.

• אם אתה יהודי, אתה יכול לבקר בדפי האינטרנט בעברית ובאנגלית של משרד התיירות (DoT). דפי האינטרנט של DoT כוללים מידע על ימי עיון, תוכניות ואירועים הפתוחים לישראלים רק במהלך השבת.

• ניתן להוריד קובץ PDF של רשימה של כמה אירועים במהלך השנה בכתובת www.shabbat-israel.com/en/Shabbat_Schools_Events_Listing/, שקישורנו אליהם בחלק הזה.

אטרקציות בתל אביב

ישראל היא מקום יפה. יש בה כל כך הרבה אטרקציות ומקומות לראות, כמו טופ העולם, הים, מוזיאונים ופארקים. העיר עצמה קטנה אבל יש לה הרבה תרבות והיסטוריה להציע.

מאמר זה נותן סקירה של כמה מהאטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בתל אביב. ושאר ישראל. עיר דוד והכותל המערבי ממוקמים בעיר העתיקה של תל אביב, בשכונה הנקראת “מתובת הלל”, בהר ציון. העיר והעיר העתיקה שלה נמצאות שתיהן ממש בסמוך לעיר העתיקה של ירושלים, ובכך מהוות אזור חומה מתמשך המכונה “העיר העתיקה”. שני האתרים נכבשו על ידי הצלבנים במשך התקופות שלהם. במהלך מלחמת ערב-ישראל 1948 כבשה ישראל את שני האתרים מירדן ו בנה סביבם עיר חדשה. יש גם כמה בתי מלון בתוך העיר העתיקה, ופסטיבל שנתי בכותל המערבי, “צוות המצות”, הנערך מדי שנה בנקודה המערבית ביותר של חומת העיר העתיקה בירושלים ומנציח את אובדן אתר זה לאסלאם בשנת 640 לספירה. Oranienstraat (השם הוא השחתה של אורן-ישראלסן) ממוקם במרכז תל אביב , והוא רחוב מסחרי מרכזי, שבקצהו ממוקם הבניין הגבוה בתל אביב. במרכז העיר יש גם מוזיאונים ואזורי קניות רבים. העיר העתיקה היא עיר עתיקה שנבנתה בתקופה העברית ושוחזרה מאוחר יותר לאחר 1948, עת הפכה ישראל למדינה. חוף אלונה, פארק תלשה) (כביש תל אביב-אשקלון), הידוע כאחד החופים החוליים היפים בישראל, משתרע לאורך הים התיכון במשך למעלה מ-6 ק”מ (3 מייל).

אטרקציות לילדים בישראל

בישראל, אנשים רבים יוכלו לראות את האטרקציות של ישראל. זהו חלק חשוב מאוד בשוק התיירות ויש הרבה אטרקציות שתוכלו לראות בישראל.

האטרקציה לילדים בישראל היא לא רק מקום בו ניתן לראות את המראות המפורסמים כמו העיר העתיקה של ירושלים או הר הצופים, אלא גם מקומות בהם הילדים יכולים להשתעשע ולשחק. מקומות אלו מתוארים להלן:

1. הכנרת האטרקציה הראשונה שילדים בישראל יכולים לראות היא הכנרת. זהו אזור חשוב מאוד עבור תיירים רבים ויש בו נוף מדהים של הגבעות המקיפות אותו. כמובן שיש עוד הרבה אטרקציות בכנרת אבל אלו לא מופיעות כאן כי זו יספיק לכם כדי לדעת איך המקום הזה נראה וכמה הוא יפה!

2. הר הכרמל זה עוד חלק חשוב מאוד של הכנרת. ההר הוא אזור שבו יכולים נוצרים ויהודים להתפלל, מה שהופך אותו למקום חשוב מאוד עבור רבים.

3. צופים היא האטרקציה השלישית בישראל שילדים יכולים לראות ממגרש המשחקים שלהם. זוהי כנסייה מפורסמת מאוד, שעוזרת להפוך את האזור הזה אפילו יותר יפה וייחודי לילדים!

4. הר תבור הרבה תיירים בישראל הולכים להר תבור כדי להסתכל על הנוף המדהים הזה!

5. ירושלים זה לא רק על ציון או להיות יהודי. זה גם על היופי של העיר, ואיך היא נראית מלמעלה.

6. עצי ערער העץ היפהפה הזה נקרא “עץ ג’וניפר ליד הים” ומהווה נקודת ציון מפורסמת מאוד לתיירים בישראל!

7. בזיליקת פטרוס הקדוש הקתדרלה ידועה ברחבי העולם כאחד המבנים היפים בעולם!

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן