דף הבית » בידור ופנאי » מה עושים עם החלק הירוק של הכרישה?
מה עושים עם החלק הירוק של הכרישה?

מה עושים עם החלק הירוק של הכרישה?

מהו החלק הירוק של הכרישה?

החלק הירוק של הכרישה הוא החלק העליון של הכרישה, שהוא החלק שצומח מעל הקרקע. זה החלק שהכי נראה לעין כשאתה קונה כרישה במכולת. זה החלק שבדרך כלל זורקים כשמכינים כרישה לבישול.

ערך תזונתי

החלק הירוק של הכרישה הוא מקור מצוין לויטמינים, מינרלים וסיבים. הוא עשיר בויטמינים A, C ו-K, כמו גם סידן, ברזל, מגנזיום ואשלגן. זה גם מקור טוב לסיבים תזונתיים, שיכולים לעזור לקדם את בריאות העיכול.

שימושים

ניתן להשתמש בחלק הירוק של הכרישה במגוון דרכים. ניתן להשתמש בו במרקים, תבשילים ותבשילים, כמו גם בסלטים, מוקפצים וחביתות. זה יכול לשמש גם להכנת ציר או מרק בטעם.

מתכונים

מרק כרישה ותפוחי אדמה

רכיבים: – 2 כפות שמן זית – 1 כרישה גדולה (רק החלק הירוק), פרוסה דק – 2 שיני שום, קצוצות – 2 תפוחי אדמה גדולים קלופים וחתוכים לקוביות – 4 כוסות מרק ירקות – 1/2 כפית טימין מיובש – מלח ופלפל ל הוראות טעם: 1. מחממים את שמן הזית בסיר גדול על אש בינונית. 2. מוסיפים את הכרישה והשום ומבשלים 3-4 דקות, עד שהכרישה מתרככת. 3. מוסיפים את תפוחי האדמה, ציר הירקות, הטימין, המלח והפלפל ומביאים לרתיחה. 4. מנמיכים את האש למינימום ומבשלים 15-20 דקות, עד שתפוחי האדמה רכים. 5. טוחנים את המרק בבלנדר טבילה עד לקבלת מרקם חלק. 6. מגישים חם.

מוקפצים כרישה ופטריות

מרכיבים: – 2 כפות שמן זית – 1 כרישה גדולה (רק חלק ירוק), פרוסה דק – 8 אונקיות פטריות, פרוסות – 2 שיני שום, טחונות – 2 כפות רוטב סויה – 1 כפית שמן שומשום – מלח ופלפל לפי הטעם הוראות שימוש: 1 מחממים את שמן הזית במחבת גדולה על אש בינונית. 2. מוסיפים את הכרישה והפטריות ומבשלים 5 דקות, עד שהירקות מתרככים. 3. מוסיפים את השום, רוטב הסויה, שמן השומשום, המלח והפלפל ומבשלים 2 דקות נוספות. 4. מגישים חם.

שולחן

חלק מהכרישה ערך תזונתי שימושים
חלק ירוק ויטמינים A, C ו-K, כמו גם סידן, ברזל, מגנזיום ואשלגן. זה גם מקור טוב לסיבים תזונתיים. מרקים, תבשילים, תבשילים, סלטים, מוקפצים, חביתות, ציר, מרק.

לעוד מתכונים ורעיונות מה לעשות עם החלק הירוק של הכרישה, בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן