דף הבית » מה לעשות עם עניינים משפטיים » הדברים הטובים ביותר לעשות לגבי מה לעשות עם דייר שלא משלם שכר דירה?
מה עושים עם דייר שלא משלם שכר דירה

הדברים הטובים ביותר לעשות לגבי מה לעשות עם דייר שלא משלם שכר דירה?

שוכר שלא משלם שכר דירה יכול להוות בעיה רצינית עבור בעל הדירה. הם עלולים אפילו להרוס את הנכס.

יכול להיות שהשוכר עדיין משלם את דמי השכירות, אבל הם לא יכולים להשתמש בשירותיו בגלל חוסר תשלום. הם גם עלולים לגרום לנזק לרכוש ולפגוע במוניטין של בעל הבית.

פתרון טוב יותר הוא לתת הודעה המחייבת אותם לשלם את מלוא התשלום או לפחות עד תאריך מסוים, ואז לפנות אותם לאחר ששילמו. זה יעזור לשפר את היחסים בין שני הצדדים ולמנוע בעיות עתידיות להתרחש שוב.

חוק פינוי דייר

חוק פינוי דיירים הוא מושג משפטי העוסק בהליך פינוי דיירים מנכס. החוק מכסה גם את הליך קבלת החזקה בנכס.

התהליך מתחיל בכך שהמשכיר מבקש צו פינוי מבית משפט. לאחר שבית המשפט נתן צו כאמור, יש להמציא אותו לדייר ולבני משפחתו. אם אף אחד במשפחה לא מתנגד להדחה, אזי גורמים ממשלתיים עלולים לפנות אותו. תהליך הפינוי יכול להימשך בין שבועות לחודשים, תלוי כמה זמן לוקח לבית המשפט להוציא את צוו והאם יש סיבוכים כלשהם במהלך תהליך זה.

מה עושים עם דייר שלא משלם שכר דירה

הסכם השכירות הוא מסמך משפטי שחייבים לעקוב אחריו על ידי שני הצדדים. הסכם השכירות חשוב בענף הנדל”ן מכיוון שהוא מגדיר את תנאי השכירות. הרבה אנשים חושבים שהם יכולים פשוט לחתום על חוזה ולשכוח מזה, אבל זה לא נכון.

המונח “חכירה” משמש בדרכים רבות ושונות בהקשרים שונים וזה יכול להיות מאוד מבלבל עבור אנשים – במיוחד כאשר הם מעולם לא שמעו על כך לפני כן. מאמר זה יעזור לכם להבין מה באמת המשמעות של חוזה שכירות ומה עליכם לעשות אם השוכר שלכם מסרב לחתום על ההסכם או משנה את דעתו בכמה תנאים בחוזה לאחר החתימה עליו.

תרחיש נפוץ הוא שכאשר שוכר מחליט לסיים את הסכם השכירות שלו, הוא יבקש מהמשכיר לסיים את חוזה השכירות. הסיבה לכך היא שהם רוצים לצאת מהנכס ולקחת איתם את חפציהם.

הסכם הפסקת שכירות הוא הסכם בין שני צדדים המקנה לשוכר ולמשכיר את הזכות לסיים אותו בכל עת. יכול להיות שהמשכיר מסר לשוכרים הודעה מראש או יכול היה לנהל איתם משא ומתן על מועד סיום ספציפי על מנת למנוע קשיים כלשהם.

כאשר לא נותרו עוד ימים בהודעה, אזי היא נחשבת כהסכם השכירות ללא תנאי וניתנת לביטול על ידי שני הצדדים ללא כל דיון או משא ומתן נוסף. זה יכול להיעשות על ידי כל אחד מהצדדים שימסור הודעה לפני או אחרי פקיעת הזמן שעבורו נקבעה (לדוגמה, חודש, חודשיים וכו’). עם זאת, אם אף אחד מהצדדים לא מספק הודעה זו לפני תום המועד לו היא נקבעה, אזי שני הצדדים אינם יכולים לסיים את הסכם השכירות שלהם

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן