דף הבית » הכי מדובר » מה עושים עם בק צ'וי?
מה עושים עם בק צ'וי?

מה עושים עם בק צ'וי?

מה זה בק צ'וי?

בק צ'וי הוא סוג של כרוב סיני שהוא חלק ממשפחת הברסיקה. זה ידוע גם בשם פאק צ'וי, בוק צ'וי וכרוב לבן. זהו ירק ממשפחת המצליבים עשיר בויטמינים, מינרלים וסיבים. העלים ירוקים כהים והגבעולים לבנים. יש לו טעם עדין מעט מתוק ומעט מר.

איך מכינים בק צ'וי

ניתן לבשל באק צ'וי במגוון דרכים. זה יכול להיות מאודה, מוקפץ, מבושל, או לאכול נא. כשמכינים באק צ'וי, חשוב להסיר את העלים והגבעולים החיצוניים הקשים. לאחר מכן ניתן לקצוץ או לפרוס את העלים והגבעולים.

מתכונים עם בק צ'וי

ניתן להשתמש בבאק צ'וי במגוון מתכונים. ניתן להשתמש בו במוקפצים, מרקים, סלטים ואפילו כתוספת לפיצה. ניתן להשתמש בו גם כתוספת או כמנה עיקרית. הנה כמה מתכונים המשתמשים בבאק צ'וי:

  • בק צ'וי מוקפץ עם שום וג'ינג'ר
  • מרק בק צ'וי ופטריות
  • סלט בק צ'וי וטופו
  • באק צ'וי פיצה

היתרונות הבריאותיים של בק צ'וי

בק צ'וי הוא מזון עתיר רכיבים תזונתיים העשיר בויטמינים, מינרלים וסיבים. זהו מקור טוב לויטמינים A, C ו-K. הוא גם מקור טוב לפולאט, סידן וברזל. הוא דל בקלוריות ושומן ומהווה מקור טוב לסיבים תזונתיים. אכילת באק צ'וי יכולה לעזור לקדם מערכת עיכול בריאה ויכולה לעזור להפחית את הסיכון למחלות מסוימות.

סיכום

בק צ'וי הוא ירק רב תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון מתכונים. זהו מזון עתיר חומרים מזינים עשיר בויטמינים, מינרלים וסיבים. אכילת באק צ'וי יכולה לעזור לקדם מערכת עיכול בריאה ויכולה לעזור להפחית את הסיכון למחלות מסוימות. למידע נוסף על bak choi, עיין בחיפוש YouTube זה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן