דף הבית » מדריך מה לעשות » מה אנשים אומרים על מה עושים עם בצק פריך מלוח של מעדנים?
מה עושים עם בצק פריך מלוח של מעדנות

מה אנשים אומרים על מה עושים עם בצק פריך מלוח של מעדנים?

בצק פריך מלוח של מעדנים הוא בצק רך, דביק וטעים שעשוי מקמח ומלח. זה ידוע גם בתור סופגנייה או קרואסון.

חטיפים אלו מוגשים בדרך כלל עם ריבה או מילויים אחרים. ומהווים מלווה מושלם לכוס קפה.

סוג הבצק הפופולרי ביותר נקרא “פריך”. הוא עשוי מקמח וביצה ואחריהם שמן, מלח, אבקת סוכר וחומרי טעם וריח כמו וניל או שוקולד. מתכון לבצק “פריך” ניתן למצוא בספר המתכונים “אומנות האפייה” מאת ז’אן-שארל מרטל.

ישנם מספר זנים של בצק “פריך”: בטוקיו , ה”בלצ’י” המפורסם עשוי מקמח וביצה, אבל בפריז קוראים לו “chez madame”. המאפה יכול להיות ממולא או לא ממולא והמלית משתנות ממדינה למדינה. בצק בייגלה הוא חטיף פופולרי כמו תפוצ’יפס. ישנם שני סוגים של בצק בייגלה: בצק בייגלה מסורתי (עשוי מקמח וביצה) ובייגלה לבישול מהיר, שמכינים משמן במקום ביצים.

נושאים קשורים:

פשטידת גבינה עם בצק פריך

פאי הגבינה עם בצק פריך הוא מאכל פופולרי. הוא עשוי באמצעות גבינה, קמח, ביצים וחמאה. פשטידת הגבינה עם הבצק פריך היא מנה קלאסית שתוכלו למצוא כמעט בכל מסעדה או מאפייה.

זה סוג של קינוח שעשוי משמנת, סוכר וחמאה. השם נובע מכך שהוא הוגש במקור כקינוח לחתונת החתן והכלה. ישנם סוגים שונים של גבינות המשמשים להכנת מתכון זה: חלקן מלוחות בעוד אחרות מתוקות.

מאפה בצק פריך מלוח

מאפה הבצק המלוח הפריך הוא חטיף מפורסם וחביב בים התיכון. הוא עשוי מקמח, ביצים ומלח. הבצק מאוד פשוט להכנה וטעמו טעים. הפריכות והמליחות של הבצק הופכות אותו לאחד המאפים הפופולריים ביותר.

בצק פריך לעוגיות

בצק פריך לעוגיות הוא פריט מזון נפוץ שאהוב על אנשים רבים.

בצק פריך לעוגיות מקובל לאפות ולאכול בחורף. כדי להכין את הפינוקים הטעימים האלה, אנשים רבים משתמשים לעתים קרובות בהרבה קמח, ביצים וסוכר. מרכיבים אלו עשויים להיות יקרים מאוד ובגלל סיבה זו, אנשים רבים מנסים להכין בצק פריך לעוגיות מבלי להשתמש יותר מדי במרכיבים אלו.

איך מכינים בצק

בצק הוא סוג של מזון. זה יכול לשמש להכנת סוגים רבים ושונים של מזון. יש אנשים שאוהבים את זה כחטיף ויש אנשים שאוהבים את זה כמרכיב בארוחות שלהם. מאמר זה ידבר על הבצק וחלק משימושיו.

“איך מכינים בצק להכנת סוגים שונים של אוכל” זה מאוד פשוט וקל לעשות בבית. אתה רק צריך לבצע את השלבים הבאים:

1) מערבבים את כל החומרים יחד בקערה או כוס, כדי שיתערבבו היטב (לא להוסיף יותר מדי מים).

2) כעת, עליכם לתת לתערובת לעמוד כ-30 דקות (לא יותר או פחות). אם אתה רוצה שהבצק שלך יהיה פריך, אתה צריך לאפשר לו זמן ארוך יותר מ-30 דקות (זה ייקח יותר אם תוסיף יותר מדי מים). כלל אצבע טוב הוא שאם הבצק שלך נשאר למשך הלילה, תן לו לעמוד לפחות 24 שעות בצד אחד בלבד (אך לא יותר מ 72 שעות).

3) לאחר שהבצק שלך עמד לפחות 24 שעות, הוא צריך להיות יציב מספיק כדי לעצב אותו. אם לא, תנו לו לנוח עוד קצת לפני העיצוב. לדוגמה, אם אתה מכין לחמניות או קרום פיצה בסדר בבוקר, ואז אתה רוצה לעצב אותם מאוחר יותר במהלך הערב, כאשר המשפחה שלך נוטה יותר לאכול ארוחת ערב (זו הסיבה שיש אנשים שמעדיפים בצק בן לילה שעשוי בבוקר ), אתה יכול לתת לו לשבת לפחות 5 שעות נוספות לפני כן מפגש עיצוב ערב.

4.) לישה: אם אין לך מנוחה לבצק ואתה חושב שהבצק שלך רך מדי, או אם הוא פשוט לא מספיק אלסטי כדי להחזיק את הצורה הסופית שלך, לוש את הבצק כמה דקות כדי להמריץ אותו מחדש (ולוודא שהוא לא דביק מדי!). זה עדיין צריך להרגיש כאילו יש קצת נתינה אבל גם שהגלוטן לא נשבר בכל מקום. ברגע שאתה ק לאחר מכן, הופכים את הבצק על משטח עבודה מקומח קלות ומקפלים אותו כך שינוח על עצמו.

5.)כעת, בעזרת סרגל אלסטי או מרית גומי, מעצבים בעדינות את הבצק לאליפסה בעובי של כ-1/2 אינץ’. אם אתה מתקשה לעצב את הבצק שלך (הרשת על תבנית הרשת שלי אינה עבה מספיק), נסה להשתמש במקל קרח מס’ 8 כדי לנעוץ חורים באמצע הבצק שלך לאחר שעיצבת אותו. קפלו קצה אחד ואז קפלו למטה את הקצה השני כדי ליצור מלבן ארוך.

6.) חותכים את הבצק ל-2 מלבנים שווים, כל אחד ברוחב של כ-4 סנטימטרים. מחוררים כל מלבן לדסקיות בעובי 3/4 אינץ’ בעזרת האצבעות ואז פורסים אותם לרוחב לאורך עם סכין משוננת או חותכן פיצה. מעבירים את הפרוסות לתבנית מרופדת בנייר אפייה, מרווחים ביניהם כ-2 סנטימטרים. אופים 20 דקות מבלי לפתוח את דלת התנור או לכבות את האש, או עד שהם נראים שחומים בקצוות והתייבשו מעט במרכז.

7.) מעבירים את הלוחות לרשת ומשאירים אותם כ-2 דקות לפני שמעבירים אותם לתבנית עם נייר סופג. מצננים לחלוטין לפני שחותכים לרצועות לשימוש ככריכים או להכנת ריבועי פיצה או פוקצ’ות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן