דף הבית » מדריך מה לעשות » כל מה שצריך לדעת על מה עושים כשיש ריח רע ממכונת כביסה?
מה עושים כשיש ריח רע ממכונת כביסה

כל מה שצריך לדעת על מה עושים כשיש ריח רע ממכונת כביסה?

מכונת כביסה היא ציוד שנועד לניקוי בגדים. המכשיר מוגדר לפעול בטמפרטורה ולחץ מסוימים, והוא נועד לנקות את הבגדים. חשוב מאוד שהמכונה תפעל כמו שצריך, אחרת היא עלולה לגרום לנזק או אפילו להרוס אותם. למכונת כביסה יש ריח רע כשהיא לא עובדת כמו שצריך. ישנן סיבות רבות לכך שזה עלול לקרות, כגון: הבעיה הנפוצה ביותר במכונות כביסה היא פגם הנקרא “התחממות יתר”. זה קורה כאשר המכונה אינה פועלת כראוי. למשל, אם הטמפרטורה במכונה עולה גבוה מדי, או שיש בעיה בלחץ המים אז זה יגרום נזק לבגדים או יהרוס אותם. בעיות אחרות עלולות לגרום להתחממות יתר, כגון: אם אתה מריח כביסה מלוכלכת, ייתכן שהגיע הזמן לטפל במכונת הכביסה שלך על ידי שיפוצניק המכשירים המקומי שלך.

אם הבעיה היא בגורמים אחרים, נסה את השלבים הבאים:

השתמש באקונומיקה:

הגורם החשוב ביותר בניקוי מכונת הכביסה שלך הוא בקרת עובש. אקונומיקה מדהימה להרוג עובש וטחב. נקוט באמצעי זהירות, כמו כפפות גומי ואוורור החדר, בעת השימוש במוצר זה, ולעולם אל תערבב אקונומיקה עם חומרי ניקוי אחרים.

הוסף ארבע כוסות אקונומיקה למכונה בעלת טעינה עליונה או שתי כוסות למטען קדמי.

הפעל מחזור כביסה בטמפרטורה הגבוהה ביותר ותן לאמבט להתמלא. השהה את מחזור הכביסה לאחר שהאקונומיקה התערבבה עם המים. הניחו לו לשבת 30 דקות לפני סיום המחזור.

הפעל מחזור שטיפה כדי להסיר את כל עקבות האקונומיקה

סודה לשתייה ושטיפת חומץ

לאחר שהאקונומיקה חיטאה את התוף, שילוב זה פועל כחומר ניקוי משני של מכונת כביסה ומסיר ריח עבור מכונת הכביסה שלך. זה אמור להסיר כל לכלוך ולכלוך מתמשכים, להשאיר את מכונת הכביסה ללא ריח וחזרה במצב תקין.

ערבבו ¼ כוס סודה לשתייה עם ¼ כוס מים והוסיפו אותה למיכל חומר הניקוי של המכונה.

השתמש בארבע כוסות חומץ לבן רגיל (לא סיידר תפוחים) למכונה עם עומס עליון או בשתי כוסות לדגם בעל טעינה קדמית.

יוצקים את החומץ לתוך התוף.

הפעל מחזור בטמפרטורה גבוהה. (תוכל להשהות את הכביסה ולאפשר לתערובת להיספג במשך 30 דקות לניקוי עמוק יותר.)

אם נותרו כתמים עקשניים, נגב את החלק הפנימי של התוף עם מטלית הכביסה או הספוג שלך, הקפד לבדוק את כל הפינות ואת אטם האטם. ניגוב התוף גם עוזר להסיר את כל ריח החומץ שנותר. הפעל מחזור שטיפה אם אתה רוצה לשטוף הכל. לבסוף, אתה יכול להשתמש בשמן אתרי על החותם, כמסיר ריחות וחומר חיטוי עדין.

ריח רע מהכביסה

מייבש הכביסה הוא מכשיר נפוץ בחיי כולם. למרבה הצער, הוא גם מלוכלך מאוד ויש לשמור עליו נקי כל הזמן. הדבר לגרום לריח רע הנובע מהמכשיר.

הדרך הטובה ביותר למנוע זאת, היא לנקות אותו כל לאחר שימוש.

חומר ניקוי למכונת כביסה

חומר ניקוי למכונת כביסה הוא אחד מהמוצרים הביתיים הנפוצים ביותר. הוא נמצא בשימוש במשך שנים בבתים שלנו, אבל זה גם אחד המוצרים המזיקים ביותר שאנחנו יכולים לקנות.

בעזרת חומרי ניקוי אנו מסוגלים לנקות ולחטא את הבגדים שלנו, אך הם מכילים גם חומרים רעילים שעלולים להזיק לסביבה ולאנשים. הם עשויים עם רמה גבוהה מאוד של תוספים סינתטיים כמו פתלטים, פרבנים וכימיקלים אחרים שעלולים להזיק לבריאות האדם.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן