דף הבית » בידור ופנאי » מה עושים בתי חולים עם גפיים קטועות?
מה עושים בתי חולים עם גפיים קטועות?

מה עושים בתי חולים עם גפיים קטועות?

מה עושים בתי חולים עם גפיים קטועות?

קטיעות הן נושא שקשה לדון בו, מכיוון שהן יכולות להיות טראומטיות רגשית ופיזית עבור האדם המושפע. אבל מה קורה לאיבר הקטוע ברגע שהוא הוסר מהגוף? מה עושים בתי חולים עם גפיים כרותות? התשובה לשאלה זו תלויה בבית החולים ובנסיבות הקטיעה. בדרך כלל, בית החולים יסלק את הגפה הקטועה בצורה מכבדת ומכובדת. במקרים מסוימים, האיבר עשוי להיתרם למחקר רפואי או לבנק רקמות.

סילוק גפיים כרותות

סילוק גפיים כרותות מטופל בדרך כלל על ידי צוות סיכונים ביולוגיים של בית חולים. הצוות אחראי להבטיח שהאיבר יופטר בהתאם לתקנות המקומיות והמדינה. בהתאם לבית החולים, הגפה עשויה להישרף, לקבור או להשליך למתקן פסולת רפואית.

תרומת גפיים כרותות

במקרים מסוימים, בית החולים עשוי להציע את האפשרות לתרום את הגפה הקטועה למחקר רפואי או לבנק רקמות. זו יכולה להיות החלטה קשה עבור המטופל ומשפחתו, וחשוב לדון ביתרונות ובחסרונות של תרומה עם רופא לפני קבלת החלטה. במידה והמטופל יבחר לתרום את האיבר, הוא ישמש למחקר והכשרה רפואית. הרקמה עשויה לשמש גם כדי לעזור לקטועים אחרים על ידי מתן להם גפיים תותבות או מכשירים רפואיים אחרים.

סיכום

קשה לענות על השאלה מה עושים בתי חולים עם קטיעות גפיים. ברוב המקרים, האיבר ייפטר בצורה מכובדת ומכובדת. במקרים מסוימים, בית החולים עשוי להציע את האפשרות לתרום את הגפה למחקר רפואי או לבנק רקמות. חשוב לדון ביתרונות ובחסרונות של תרומה עם רופא לפני קבלת החלטה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן