דף הבית » מידע מקצועי » מה עושים בשבת בצפון?
מה עושים בשבת בצפון?

מה עושים בשבת בצפון?

בקר באטרקציות המקומיות

הצפון מלא באטרקציות ומראות מדהימים, מטירות היסטוריות ומונומנטים ועד לגנים ופארקים יפים. בין אם אתם מחפשים משהו לעשות עם המשפחה או סוף שבוע רומנטי, יש משהו לכל אחד. כמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר בצפון כוללות את חומת אדריאנוס, מינסטר יורק, קתדרלת דורהאם ומחוז האגמים.

חומת אדריאנוס

חומת אדריאנוס היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ואחד מציוני הדרך האיקוניים ביותר בבריטניה. הוא נבנה על ידי הרומאים במאה ה-2 לספירה ומשתרע על פני 73 קילומטרים על פני צפון אנגליה. זה מקום נהדר לחקור, עם הרבה היסטוריה מעניינת ונוף מדהים. יש גם שפע של סיורים מודרכים ופעילויות לקחת בהן חלק.

שר יורק

יורק מינסטר היא קתדרלה גותית מהממת ואחד המבנים המרשימים בצפון. זהו מקום נהדר לחקור, עם הארכיטקטורה היפה וההיסטוריה המרתקת שלו. יש גם שפע של סיורים מודרכים ופעילויות לקחת בהן חלק.

קתדרלת דורהאם

קתדרלת דורהאם היא עוד קתדרלה גותית מהממת ואחד המבנים המרשימים בצפון. זהו מקום נהדר לחקור, עם הארכיטקטורה היפה וההיסטוריה המרתקת שלו. יש גם שפע של סיורים מודרכים ופעילויות לקחת בהן חלק.

אזור האגמים

אזור האגמים הוא אחד המקומות היפים ביותר בבריטניה ומקום נהדר לחקור בו. יש שפע של פעילויות לקחת בהן חלק, מטיולי הליכה ורכיבה על אופניים ועד קיאקים ושייט. יש גם שפע של נופים מדהימים שאפשר לראות, והרבה כפרים ציוריים שאפשר לחקור.

קחו חלק בפעילות חוץ

הצפון מלא בפעילויות חוצות מדהימות לקחת בהן חלק. בין אם אתם מחפשים משהו לעשות עם המשפחה או סוף שבוע רומנטי, יש משהו לכל אחד. חלק מהפעילויות הפופולריות ביותר בצפון כוללות אופני הרים, טיפוס צוקים ושייט קיאקים.

אופני הרים

רכיבה על אופני הרים היא דרך מצוינת לחקור את הצפון ולהתאמן. יש הרבה שבילים לחקור, החל ממסלולים קלים למתחילים ועד מסלולים מאתגרים יותר לרוכבים מנוסים. יש גם שפע של סיורים מודרכים ופעילויות לקחת בהן חלק.

טיפוס הרים

טיפוס צוקים הוא דרך מצוינת לחקור את הצפון ולהתאמן. יש הרבה מסלולים לחקור, החל ממסלולים קלים למתחילים ועד למסלולים מאתגרים יותר למטפסים מנוסים. יש גם שפע של סיורים מודרכים ופעילויות לקחת בהן חלק.

שייט קיאקים

שייט קיאקים הוא דרך מצוינת לחקור את הצפון ולהתאמן. יש הרבה נהרות ואגמים לחקור, החל ממסלולים קלים למתחילים ועד מסלולים מאתגרים יותר לשוטרים מנוסים בקיאק. יש גם שפע של סיורים מודרכים ופעילויות לקחת בהן חלק.

טבלת פעילויות

פעילות מקום
חומת אדריאנוס צפון אנגליה
שר יורק יורק
קתדרלת דורהאם דרהם
אזור האגמים קומבריה
אופני הרים שׁוֹנִים
טיפוס הרים שׁוֹנִים
שייט קיאקים שׁוֹנִים

אם אתם מחפשים מה לעשות בשבת בצפון, יש שפע של פעילויות מדהימות לקחת בהן חלק. מביקור באטרקציות המקומיות ועד להשתתפות בפעילויות חוצות, יש משהו לכל אחד. למה שלא תבדוק ביוטיוב כדי לקבל קצת השראה?

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן