דף הבית » בידור ופנאי » מה עושים ביום החתונה?
מה עושים ביום החתונה?

מה עושים ביום החתונה?

מתכונן

יום החתונה מתחיל בדרך כלל כשהחתן והכלה מתכוננים. לעתים קרובות הכלה תעשה את השיער והאיפור שלה על ידי איש מקצוע, בעוד החתן והשושבינים שלו יתלבשו בטוקסידו שלהם. זהו גם זמן עבור החתן והכלה לבלות קצת זמן לבד עם משפחותיהם וחבריהם לפני תחילת הטקס.

הטקס

הטקס הוא האירוע המרכזי של יום החתונה. זה כאשר החתן והכלה מחליפים את נדריהם וטבעותיהם. במהלך הטקס יצטרפו לבני הזוג גם משפחותיהם וחבריהם. הטקס מלווה בדרך כלל בקבלת פנים בה יכולים בני הזוג ואורחיהם לחגוג את איחודם.

הקבלה

קבלת הפנים היא זמן עבור החתן והכלה לחגוג את האיחוד שלהם עם המשפחה והחברים שלהם. זה בדרך כלל זמן למוזיקה, ריקודים ואוכל. קבלת הפנים היא גם זמן עבור בני הזוג להודות לאורחים שלהם על היותם חלק מהיום המיוחד שלהם.

מסורות

ישנן מסורות רבות ושונות המתקיימות ביום חתונה. אלה יכולים לכלול את החלפת טבעות החתן והכלה, החתן והכלה חותכים את העוגה, החתן והכלה חולקים את הריקוד הראשון שלהם, והחתן והכלה משליכים את הזר. כל אחת מהמסורות הללו היא דרך לבני הזוג לבטא את אהבתם ומחויבותם זה לזה.

עוגת החתונה

עוגת החתונה היא חלק מסורתי בכל חתונה. העוגה מעוטרת בדרך כלל בשמות בני הזוג ובתאריך החתונה. לאחר מכן בני הזוג יחתכו יחד את העוגה ויחלקו חתיכה אחד עם השני. זהו סמל למחויבותם זה לזה.

זריקת הזר

זריקת הזר היא עוד חלק מסורתי של יום החתונה. הכלה תשליך את הזר שלה לנשים הרווקות שנכחו. אומרים שמי שתופס את הזר הוא הבא שיתחתן.

יום חתונה הוא יום מיוחד עבור החתן והכלה, והוא מלא בפעילויות ומסורות רבות. מההתכוננות לטקס ועד קבלת הפנים, יש הרבה דברים לעשות ביום החתונה. בין אם אתה הכלה או החתן, או אורח, יום החתונה בטוח יהיה יום בלתי נשכח.

למידע נוסף על מסורות חתונה, בקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן