דף הבית » טופ 100 » מה לעשות עם תואר בפיזיקה?
מה לעשות עם תואר בפיזיקה?

מה לעשות עם תואר בפיזיקה?

מסלולי קריירה לבוגרי פיזיקה

תואר בפיזיקה יכול לפתוח עולם של הזדמנויות קריירה. בוגרי פיזיקה יכולים למצוא עבודה במגוון רחב של תעשיות, מפיננסים והנדסה ועד מחקר והוראה. בוגרי פיזיקה רבים ממשיכים ללמוד כישורים לתארים מתקדמים, כגון תואר שני או דוקטורט, שיכולים לפתוח עוד יותר אפשרויות קריירה.

הַנדָסָה

הנדסה היא בחירת קריירה פופולרית עבור בוגרי פיזיקה. לבוגרי פיזיקה יש את הכישורים והידע לעבוד במגוון תחומי הנדסה, החל מתעופה וחלל וכלה בהנדסה ביו-רפואית והנדסה אזרחית. בוגרי פיזיקה מתאימים גם לעבוד ברובוטיקה ואוטומציה, כמו גם אנרגיה מתחדשת וקיימות.

מחקר

מחקר הוא מסלול קריירה פופולרי נוסף עבור בוגרי פיזיקה. לבוגרי פיזיקה יש את הכישורים והידע לעבוד במגוון תחומי מחקר, מאסטרונומיה ואסטרופיזיקה ועד מדעי החומרים וננוטכנולוגיה. בוגרי פיזיקה יכולים גם להמשיך בקריירה במחקר רפואי, או לעבוד בתחום של בינה מלאכותית ולמידת מכונה.

הוֹרָאָה

הוראה היא מסלול קריירה פוטנציאלי נוסף עבור בוגרי פיזיקה. בוגרי פיזיקה יכולים להמשיך בתפקידי הוראה הן בחינוך העל-יסודי והן בחינוך התיכוני. בוגרי פיזיקה יכולים גם לעסוק בתפקידים במחקר חינוכי, או לעבוד כמתקשרי מדע ומומחי הסברה.

לְמַמֵן

מימון הוא מסלול קריירה פוטנציאלי נוסף עבור בוגרי פיזיקה. לבוגרי פיזיקה יש את הכישורים והידע לעבוד במגוון תפקידים פיננסיים, מבנקאות והשקעות ועד לניהול סיכונים וניתוח כמותי. בוגרי פיזיקה יכולים גם לעסוק בתפקידים בטכנולוגיה פיננסית (פינטק) ובמדעי הנתונים.

מסלולי קריירה אחרים

בוגרי פיזיקה יכולים גם להמשיך בקריירה במגוון תחומים אחרים, מעסקים וניהול ועד משפטים ומדיניות. בוגרי פיזיקה יכולים גם לעסוק בתפקידים בתעשיות היצירתיות, כגון פיתוח משחקי וידאו ואנימציה, או לעבוד בתחום של תכנות מחשבים ופיתוח תוכנה.

תואר בפיזיקה יכול לפתוח עולם של הזדמנויות קריירה. כדי ללמוד עוד על תפקידי העבודה הפוטנציאליים ומסלולי הקריירה הזמינים לבוגרי פיזיקה, צפו בסרטון זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן