דף הבית » הכי חם » מה לעשות עם ספרים משומשים?
מה לעשות עם ספרים משומשים?

מה לעשות עם ספרים משומשים?

לִתְרוֹם

אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות עם ספרים משומשים הוא לתרום אותם. אתה יכול לתרום אותם לספרייה מקומית, בית ספר או ארגון צדקה. זוהי דרך מצוינת להחזיר לקהילה שלך ולעזור לנזקקים. זה גם עוזר לשמור ספרים במחזור ומחוץ למזבלות.

מכירה

אם יש לך ספרים במצב טוב, אתה יכול לנסות למכור אותם. אתה יכול לרשום אותם באינטרנט באתרים כמו אמזון או eBay, או שאתה יכול לנסות למכור אותם בחנות ספרים משומשים מקומית. זוהי דרך מצוינת להרוויח מעט כסף נוסף ולנקות חלק מהספרים שלך.

Upcycle

אם אתה מרגיש יצירתי, אתה יכול לנסות לחדש את הספרים המשומשים שלך. אתה יכול להפוך אותם לאמנות, רהיטים, או אפילו תכשיטים. זוהי דרך נהדרת לייעד מחדש את הספרים שלך וליצור משהו ייחודי ומיוחד.

אמנות ספרים

אחת הדרכים הפופולריות ביותר לשדרג ספרים משומשים היא ליצור אמנות ספרים. אתה יכול להשתמש בדפים כדי ליצור פסלים, תליה על קיר, או אפילו סימניות. אתה יכול גם להשתמש בכיסויים להכנת מסגרות או תכשיטים. האפשרויות אינסופיות.

רְהִיטִים

אתה יכול גם להשתמש בספרים לייצור רהיטים. אתה יכול להשתמש בדפים כדי ליצור מדפים, שולחנות או כיסאות. אתה יכול גם להשתמש בכריכות לייצור כונניות ספרים או ראשי מיטה. זוהי דרך מצוינת להוסיף מגע ייחודי לבית שלך.

אם יש לך ערימה של ספרים משומשים יושבת מסביב, אתה לא צריך פשוט לזרוק אותם. יש הרבה אפשרויות מה לעשות איתם. אתה יכול לתרום אותם, למכור אותם, או אפילו לשדרג אותם. אתה יכול גם לבדוק את YouTube לרעיונות נוספים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן