דף הבית » בידור ופנאי » מה לעשות עם סליים?
מה לעשות עם סליים?

מה לעשות עם סליים?

מה זה סליים?

סליים היא פעילות מהנה, יצירתית ומגע שילדים ומבוגרים יכולים ליהנות ממנה. זהו סוג של חומר דמוי שפכטל שעשוי משילוב של דבק, מים ובורקס. ניתן להכין אותו במגוון צבעים ומרקמים, וניתן להשתמש בו למגוון פעילויות. סליים היא דרך מצוינת לחקור מדע, לתרגל מיומנויות מוטוריות עדינות ופשוט ליהנות.

מה אפשר לעשות עם סליים?

יש הרבה דברים שונים שאתה יכול לעשות עם סליים. הנה כמה רעיונות שיעזרו לך להתחיל:

שחק עם זה

סליים היא דרך מצוינת להיות יצירתי ולחקור מרקמים שונים. אתה יכול ליצור צבעים וצורות שונות, ואתה יכול אפילו להוסיף חפצים שונים כמו נצנצים, חרוזים ופאייטים כדי לעשות את זה אפילו יותר מעניין. אתה יכול גם להשתמש בו כדי לתרגל מיומנויות מוטוריות עדינות, כמו לחיצה ומתיחה שלו.

צור אמנות סליים

ניתן להשתמש ברפש כדי ליצור כל מיני פרויקטים של אמנות. אתה יכול להשתמש בו כדי ליצור פסלים, ציורים ואפילו תכשיטים. אתה יכול גם להשתמש בו כדי להכין קישוטים, כמו זרים וקישוטים.

ניסוי עם סליים

סליים היא דרך מצוינת לחקור מדע. אתה יכול להשתמש בו כדי לחקור את המאפיינים של נוזלים ומוצקים, ואפילו אתה יכול להשתמש בו כדי לעשות ניסויים משלך. לדוגמה, אתה יכול להשתמש בו כדי להכין מנורת לבה או כדור קופצני.

איך להכין סליים

הכנת סליים היא קלה ומהנה. כל מה שאתה צריך זה דבק, מים, בורקס וצבעי מאכל. להלן מדריך שלב אחר שלב להכנת סליים משלך: 1. בקערה מערבבים יחד 1/2 כוס דבק ו-1/2 כוס מים. 2. מוסיפים כמה טיפות של צבע מאכל ומערבבים אותו פנימה. 3. בקערה נפרדת מערבבים יחד 1/2 כוס מים וכפית בורקס. 4. יוצקים לאט את תערובת הבורקס לתערובת הדבק ומערבבים עד שהיא מתחילה להסמיך. 5. לאחר שהוא מספיק עבה, מוציאים אותו מהקערה ולשים אותו בידיים עד לקבלת המרקם הנכון. 6. תהנה מהרפש שלך! צפו בסרטונים על מה לעשות עם סליים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן