דף הבית » כללי » מה לעשות עם סילקן טופו?
מה לעשות עם סילקן טופו?

מה לעשות עם סילקן טופו?

מוקפץ

טופו משי מוקפץ הוא דרך מצוינת להוסיף ארוחה טעימה ומזינה לשולחן האוכל שלך. כל שעליך לעשות הוא לחתוך את הטופו לקוביות ולהוסיף אותו לווק חם עם הירקות האהובים עליך. מטפטפים מעט רוטב סויה ושמן שומשום, ויש לך מוקפץ טעים שבטוח ישמח.

שייקים

טופו משי הוא תוספת נהדרת לשייקים. זה מוסיף מרקם קרמי ובוסט של חלבון. כל שעליך לעשות הוא להוסיף קצת טופו משי למתכון השייק האהוב עליך למשקה טעים ומזין.

מרקים

טופו משי הוא תוספת נהדרת למרקים. זה מוסיף מרקם קרמי ובוסט של חלבון. כל שעליך לעשות הוא להוסיף קצת טופו משי למתכון המרק האהוב עליך לארוחה טעימה ומזינה.

טורפו טופו

ערבול טופו הוא דרך מצוינת ליהנות מטופו משי. כל שעליך לעשות הוא לפורר את הטופו ולהוסיף אותו למחבת חמה עם הירקות האהובים עליך, כגון בצל, פלפל ופטריות. מטפטפים מעט שמן זית ומתבלים במלח ופלפל. מגישים עם טוסט או תוספת של תפוחי אדמה לארוחה טעימה ומזינה.

המבורגר טופו

המבורגרים טופו הם דרך מצוינת ליהנות מטופו משי. כל שעליך לעשות הוא לרסק את הטופו ולהוסיף אותו לקערה עם מרכיבי ההמבורגר האהובים עליך, כגון בצל, פלפל ופטריות. יוצרים מהתערובת קציצות ומבשלים במחבת או על הגריל. הגישו בלחמנייה עם התבלינים האהובים עליכם לארוחה טעימה ומזינה.

אלו רק כמה רעיונות מה לעשות עם טופו משי. לרעיונות נוספים, בדוק את החיפוש הזה ב-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן