דף הבית » מדריך מה לעשות » כל המידע על מה לעשות עם מסכת הפנים המשומשת?
מה עושים עם מסכות אב כ ישנות

כל המידע על מה לעשות עם מסכת הפנים המשומשת?

מסיכת פנים היא ציוד מגן הנלבש על ידי כבאים, פרמדיקים וגורמי חירום אחרים. הם נועדו לשמור על פניו וצווארו של הלובש אותו מפני נזקים מאש או משאיפת עשן”.

ניתן ללבוש את מסכת הפנים לאורך זמן וחיוני להגן על העור מפני כוויות. עם זאת, ישנם מצבים שבהם ייתכן שיהיה עליך להסיר את מסכת הפנים שלך מסיבה כלשהי. במקרים אלו אין ברירה אלא לזרוק את מסכת הפנים המשומשת ולקנות חדשה.

יש גם סוג של מסכות שמתלבשות על כל הפנים, מכסה את כל הראש. הוא נועד לשימוש לאורך זמן כך שאין צורך להחליף אותו ברגע שהוא ניזוק כתוצאה מחשיפה לאש או לעשן בזמן חירום. על מנת למנוע נזק, יש להקפיד תמיד על הבטיחות. יש לשטוף את מסכת הפנים לאחר כל שימוש ולאחסן במיכל אטום הרחק מאור שמש ואבק. להגנה מרבית, אין ללבוש מסיכת פנים בזמן לנהל שיחה עם אדם שעבר חתך או פציעה בפנים.

מסכות פנים חד פעמיות מזיקות לסביבה. הם עשויים מפלסטיק, שאינו בר מיחזור ובסופו של דבר מגיע למזבלה או לגופי מים.

מסכות פנים חד פעמיות

כל מסכת פנים שונה מהאחרת. צורת המסכה, החומר המשמש ליצירתה וצבע המסכה כולם שונים. יש הרבה שונות במסכות ולכל אחת יש את היתרונות והחסרונות שלה.

מסכות פנים חד פעמיות עשו השפעה עצומה על חיינו. הם מאוד זולים, נוחים וניתן להשתמש בהם למטרות שונות. אבל מה החיסרון? מסכות אלו אינן נושמות, לכן עליכם להקפיד לשמור על המסכה בצל. מסכות אלו נוטות גם להגביל את זרימת האוויר ועלולות לגרום לשיעול של ריר. סוגים אלו של מסכות פנים נפוצים מאוד במדינות אסיה, אך הן הופכות יותר פופולריות בכל רחבי העולם. הם אולי לא טובים למטרות בריאות, אבל הם כן עוזרים לנו להיראות קצת יותר מסוגננים. יש אנשים שמשתמשים במסכות פנים אלו גם כשיוצאים לחופשה או סתם שומרים על עצמם . אתה רק צריך להיזהר לא לתת למסכה להישאר בפנים שלך יותר מדי זמן. המסכה יכולה גם לגרום לעור יבש סביב העיניים, האף והפה.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן