דף הבית » לא להאמין » מה לעשות עם ילדים בחורף?
מה לעשות עם ילדים בחורף?

מה לעשות עם ילדים בחורף?

פעילויות פנימיות

בנה מבצר

בניית מבצר היא פעילות חורף קלאסית שניתן לעשות בתוך הבית. כל מה שאתה צריך זה כמה שמיכות וכמה רהיטים כדי להחזיק אותם. לאחר בניית המבצר, תוכלו לערוך ערב סרטים, לקרוא ספרים, או פשוט לבלות ולדבר.

ערכו מסיבת ריקודים

שימו מוזיקה מהנה וערכו מסיבת ריקודים! זו יכולה להיות דרך מצוינת לגרום לילדים לזוז ולצחוק. אתה יכול אפילו להפוך את זה למסיבת ריקודים עם נושא ולהתלבש בתחפושות.

לשחק משחקי לוח

משחקי לוח הם דרך מצוינת לבדר את הילדים ולעזור להם לתרגל את כישוריהם. מקלאסיקות כמו מונופול ו-Clue למשחקים חדשים יותר כמו Catan ו-Ticket to Ride, יש הרבה אפשרויות לבחירה.

פעילויות חוץ

צא למזחלות

אם אתם גרים באזור עם שלג, מזחלות יכולות להיות דרך מצוינת לצאת החוצה וליהנות. אתה יכול גם לעשות מזה יום על ידי אריזת ארוחת צהריים לפיקניק ולבלות את היום בגבעת המזחלות.

צא להחלקה על הקרח

החלקה על הקרח היא דרך מהנה לצאת וליהנות ממזג האוויר החורפי. בערים רבות יש משטחים חיצוניים הפתוחים לציבור, או שתוכלו לחפש משטח החלקה מקורה אם מזג האוויר קר מדי.

לבנות איש שלג

בניית איש שלג היא פעילות חורף קלאסית שיכולה להיות מהנה לכל המשפחה. אתה יכול לעשות את איש השלג פשוט או משוכלל ככל שתרצה. אתה יכול גם להוסיף כמה קישוטים נוספים כמו כובע או צעיף.

רעיונות אחרים

לך למוזיאון

במוזיאונים רבים יש תערוכות מיוחדות במהלך חודשי החורף שיכולות להיות כיף לכל המשפחה. בחלק מהמוזיאונים יש גם פעילויות אינטראקטיביות שיכולות לעזור לעניין את הילדים ולבדר אותם.

בקר בספרייה

ספריות הן מקומות נהדרים ללכת אליהם במהלך חודשי החורף. לעתים קרובות יש להם זמני סיפור לילדים, ואתה יכול גם לבדוק ספרים לקריאה בבית.

לך למגרש משחקים

אם מזג האוויר מתון מספיק, אתה עדיין יכול לבקר במגרש משחקים. למגרשי משחקים רבים יש אזורים מקורים שיכולים לעזור לשמור על חום ויבש לילדים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן