דף הבית » המלצת הצוות » מה לעשות עם הבית כשמתגרשים?
מה לעשות עם הבית כשמתגרשים?

מה לעשות עם הבית כשמתגרשים?

מה לקחת בחשבון כשמחליטים מה לעשות עם הבית

כשזה מגיע להחלטה מה לעשות עם הבית, יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון. ראשית, עליך להחליט אם אתה רוצה לשמור על הבית או למכור אותו. אם תחליטו לשמור על הבית, תצטרכו לקבוע כיצד תשלמו עבורו. ייתכן שתצטרך לקחת הלוואה או למחזר את המשכנתא. אם תחליטו למכור את הבית, תצטרכו להחליט כיצד לחלק את התמורה.

אפשרויות לשמירה על הבית

אם תחליט לשמור על הבית, יש כמה אפשרויות. אתה יכול לשמור על הבית ולשלם את המשכנתא בעצמך, או שאתה יכול למחזר את המשכנתא ולהסיר את בן הזוג לשעבר מההלוואה. אתה יכול גם לשמור על הבית ולבקש מבן זוגך לשעבר לקנות אותך. אם תחליטו לרכוש את בן הזוג לשעבר, תצטרכו להגיע להסכמה לגבי סכום הכסף שישולם.

לשמור על הבית ולשלם את המשכנתא בעצמך

אם תחליט לשמור על הבית ולשלם את המשכנתא בעצמך, תצטרך לוודא שאתה יכול לעמוד בתשלומים החודשיים. תצטרך גם לוודא שאתה יכול לכסות את העלויות האחרות הכרוכות בבעלות על בית, כגון מיסים וביטוח.

מימון מחדש של המשכנתא והוצאת בן זוג לשעבר

אם תחליט למחזר את המשכנתא ולהוציא את בן/בת זוגך לשעבר מההלוואה, תצטרך לוודא שאתה יכול להיות זכאי להלוואה. תצטרך גם לוודא שאתה יכול לעמוד בתשלומים החודשיים. זו יכולה להיות אפשרות טובה אם אתה יכול להיות זכאי לריבית נמוכה יותר.

רכישת בן זוגך לשעבר

אם תחליטו לרכוש את בן הזוג לשעבר, תצטרכו להגיע להסכמה לגבי סכום הכסף שישולם. זו יכולה להיות אפשרות טובה אם יש לך כסף לעשות זאת. תצטרך גם לוודא שאתה יכול לעמוד בתשלומים החודשיים.

אפשרויות למכירת הבית

אם תחליטו למכור את הבית, תצטרכו להחליט כיצד לחלק את התמורה. אתה יכול לחלק את התמורה באופן שווה או שאתה יכול לנהל משא ומתן על הסכם שמתאים לשני הצדדים. כמו כן, תצטרכו להחליט מי יהיה אחראי לעלויות הכרוכות במכירת הבית, כגון עמלות מקרקעין ועלויות סגירה.

חלקו את ההכנסות באופן שווה

אם תחליטו לחלק את התמורה באופן שווה, שניכם תקבלו אותו סכום כסף ממכירת הבית. זו יכולה להיות אפשרות טובה אם שניכם מסכימים לה.

לנהל משא ומתן על הסכם

אם תחליט לנהל משא ומתן על הסכם, תצטרך להגיע להסכמה לגבי אופן חלוקת התמורה. זו יכולה להיות אפשרות טובה אם אינך מסוגל להסכים על חלוקה שווה.

מי משלם את העלויות?

בבואכם למכור את הבית, תצטרכו להחליט מי יהיה אחראי לעלויות הכרוכות במכירה. אתה יכול להסכים לפצל את העלויות או שאתה יכול לנהל משא ומתן על הסכם שמתאים לשני הצדדים.

סיכום

ההחלטה מה לעשות עם הבית כשאתם מתגרשים יכולה להיות תהליך קשה ורגשי. חשוב לשקול את כל האפשרויות שלך ולהגיע להסכמה שתתאים לשני הצדדים. אם תצליחו להגיע להסכמה, זה יכול לעזור להקל מעט על תהליך הגירושין.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן