דף הבית » המלצת הצוות » מה לעשות עם בקבוקי פלסטיק?
מה לעשות עם בקבוקי פלסטיק?

מה לעשות עם בקבוקי פלסטיק?

מבוא

בקבוקי פלסטיק נמצאים בכל מקום. הם משמשים לאריזה ואחסון של מגוון רחב של מוצרים, ממזון ומשקאות וכלה בחומרי ניקוי ביתיים וכימיקלים. למרבה הצער, רוב הבקבוקים האלה מגיעים למזבלות או באוקיינוס, שם עלולים להימשך מאות שנים להתפרק. זה יכול להיות בעל השפעה הרסנית על הסביבה, ולכן חשוב למצוא דרכים להפחית את פסולת הפלסטיק שלנו. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא למצוא דרכים לעשות שימוש חוזר בבקבוקי פלסטיק.

מלאכת יד בעצמך

אחת הדרכים הפופולריות ביותר לעשות שימוש חוזר בבקבוקי פלסטיק היא להפוך אותם למלאכת יד בעצמך. עם קצת יצירתיות, אתה יכול להפוך בקבוק פלסטיק כמעט לכל דבר, מאדנית ועד מאכיל ציפורים. יש אינספור מדריכים זמינים באינטרנט כדי לעזור לך להתחיל. אתה יכול גם למצוא שפע של רעיונות ב-Pinterest ובאתרי יצירה אחרים.

אדניות לבקבוקי פלסטיק

אחת מעבודות ה-DIY הפופולריות ביותר היא להפוך בקבוק פלסטיק לאדנית. כל מה שאתה צריך זה בקבוק פלסטיק, קצת אדמת עציצים וכמה צמחים. אתה יכול גם להוסיף קישוטים כמו צבע או סרטים כדי להפוך את העציץ שלך לייחודי עוד יותר.

מזינות ציפורים לבקבוקי פלסטיק

מלאכה פופולרית נוספת היא להפוך בקבוק פלסטיק למזין ציפורים. כל מה שאתה צריך זה בקבוק פלסטיק, קצת חוט וזרעי ציפורים. אתה יכול גם להוסיף קישוטים כמו סרטים או צבע כדי להפוך את מזין הציפורים שלך לאטרקטיבי עוד יותר.

מִחזוּר

דרך מצוינת נוספת לעשות שימוש חוזר בבקבוקי פלסטיק היא למחזר אותם. ניתן למחזר את רוב בקבוקי הפלסטיק ולהפוך אותם למוצרים חדשים, כמו ביגוד, שטיחים ואפילו רהיטים. מיחזור בקבוקי פלסטיק עוזר להפחית את כמות פסולת הפלסטיק שמגיעה למזבלות ואל האוקיינוס.

כיצד למחזר בקבוקי פלסטיק

מיחזור בקבוקי פלסטיק הוא קל. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לשטוף את הבקבוק ולהניח אותו בפח המיחזור שלך. אתה יכול גם לבדוק עם מרכז המיחזור המקומי שלך כדי לראות אם הם מקבלים בקבוקי פלסטיק.

סיכום

שימוש חוזר ומיחזור בקבוקי פלסטיק הם דרך מצוינת לצמצם את פסולת הפלסטיק שלכם ולעזור לאיכות הסביבה. מאמנות עשה זאת בעצמך ועד למיחזור, יש הרבה דרכים לעשות שימוש חוזר בבקבוקי פלסטיק. אז בפעם הבאה שאתם עומדים לזרוק בקבוק פלסטיק, חשבו על כל הדרכים היצירתיות בהן תוכלו לעשות בו שימוש חוזר במקום.

למד עוד

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן