דף הבית » הכי חם » מה לעשות נגד כאבי שיניים קשים?
מה לעשות נגד כאבי שיניים קשים?

מה לעשות נגד כאבי שיניים קשים?

מבוא

כאבי שיניים יכולים להיות די כואבים ולפעמים יכולים להיות חמורים. כאבי שיניים חזקים עלולים להקשות על ריכוז, אכילה ואפילו שינה. למרבה המזל, ישנם מספר דברים שאתה יכול לעשות כדי להקל על כאבי שיניים חמורים ולמנוע אותם בעתיד.

לראות רופא שיניים

הדבר הטוב ביותר לעשות כאשר יש לך כאב שיניים חמור הוא לפנות לרופא שיניים בהקדם האפשרי. רופא שיניים יכול לבדוק את השיניים שלך ולקבוע את סיבת הכאב. לאחר מכן הם יכולים להמליץ על דרך הפעולה הטובה ביותר כדי להקל על הכאב ולמנוע כאבי שיניים עתידיים.

קח משככי כאבים

אם אינך יכול להגיע מיד לרופא שיניים, אתה יכול לקחת משככי כאבים ללא מרשם כגון איבופרופן או אצטמינופן כדי להקל על הכאב. כדאי גם להימנע מאכילה או שתייה של משהו חם או קר מדי, שכן זה יכול להחמיר את הכאב.

לשטוף עם מי מלח

שטיפת הפה עם מי מלח יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב. כדי לשטוף מי מלח, ערבבו 1 כפית מלח בכוס מים חמימים. שוטפים את התערובת סביב הפה למשך כמה דקות, ואז יורקים אותה החוצה.

החל קומפרס קר

מריחת דחיסה קרה על החלק החיצוני של הלחי שלך יכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב. כדי ליצור קומפרס קר, עטפו כמה קוביות קרח במטלית או מגבת נקייה והניחו אותה על החלק החיצוני של הלחי למשך 10 דקות בכל פעם.

מניעת כאבי שיניים

ניתן למנוע כאבי שיניים על ידי טיפול טוב בשיניים. זה כולל צחצוח שיניים פעמיים ביום, שימוש בחוט דנטלי מדי יום ושימוש במי פה. כמו כן, חשוב לפנות לרופא שיניים באופן קבוע לצורך בדיקות וניקויים. בנוסף, הימנעות ממזונות ומשקאות עשירים בסוכר יכולה לסייע במניעת כאבי שיניים.

אם אתה חווה כאב שיניים חמור, חשוב לפנות לטיפול רפואי בהקדם האפשרי. רופא שיניים יכול לסייע באבחון הגורם לכאב ולהמליץ על דרך הפעולה הטובה ביותר כדי לקבל הקלה ולמנוע כאבי שיניים עתידיים. למידע נוסף, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן