דף הבית » המלצת הצוות » מה לעשות נגד כאבי מחזור?
מה לעשות נגד כאבי מחזור?

מה לעשות נגד כאבי מחזור?

מה גורם לכאבי מחזור?

כאבי מחזור, הידוע גם בשם דיסמנוריאה, הוא סימפטום שכיח שחוות נשים רבות במהלך המחזור החודשי שלהן. היא נגרמת על ידי שחרור של פרוסטגלנדינים, שהם הורמונים הגורמים להתכווצות הרחם על מנת להוציא את הרירית שלו. התכווצויות אלו עלולות לגרום להתכווצויות וכאבים בבטן התחתונה.

כיצד להקל על כאבי מחזור

למרבה המזל, ישנם מספר דברים שאתה יכול לעשות כדי להקל על כאבי מחזור. הנה כמה טיפים שיעזרו להקל על אי הנוחות הקשורה לכאבי מחזור:

קח תרופות נגד כאבים

תרופות נגד כאבים ללא מרשם כמו איבופרופן ונפרוקסן יכולות לעזור להפחית כאבי מחזור. הקפד לקרוא בעיון את ההוראות ולקחת את התרופה לפי ההוראות.

החל חום

מריחת כרית חימום או בקבוק מים חמים על הבטן התחתונה יכולה לעזור להרפיית השרירים ולהקל על התכווצויות. אתה יכול גם לעשות אמבטיה או מקלחת חמה כדי להקל על הכאב.

תרגיל

פעילות גופנית סדירה יכולה לעזור להפחית את עוצמת כאבי המחזור. תרגילים בעלי השפעה נמוכה כגון הליכה, שחייה ויוגה יכולים לעזור להפחית התכווצויות ואי נוחות.

אכלו תזונה בריאה

אכילת תזונה בריאה יכולה לעזור להפחית כאבי מחזור. מזונות עשירים בסיבים, כגון פירות, ירקות ודגנים מלאים, יכולים לסייע בהפחתת התכווצויות. בנוסף, מזונות עשירים בסידן ומגנזיום, כגון מוצרי חלב וירקות עלים, יכולים לסייע בהפחתת כאבי מחזור.

כאבי מחזור יכולים להיות לא נוחים ולא נוחים. עם זאת, ישנם מספר דברים שאתה יכול לעשות כדי להקל על הכאב ואי הנוחות הקשורים לכאבי מחזור. על ידי ביצוע העצות האלה, תוכל לעזור להפחית את חומרת כאבי המחזור שלך.

למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן