דף הבית » הכי מדובר » מה לעשות כשכלב מתקרר?
מה לעשות כשכלב מתקרר?

מה לעשות כשכלב מתקרר?

מה זה כלב הצטננות?

הצטננות של כלב היא זיהום בדרכי הנשימה העליונות הנגרמות על ידי וירוס. זה דומה להצטננות אנושית ויכול להיגרם מאותם וירוסים. תסמינים של הצטננות של כלב כוללים התעטשות, שיעול, הפרשות מהאף והעיניים ואובדן תיאבון. חשוב לקחת את הכלב שלך לווטרינר אם הוא מראה אחד מהתסמינים הללו.

טיפול בהצטננות של כלב

הדבר החשוב ביותר לעשות כאשר הכלב שלך מתקרר הוא לקחת אותו לווטרינר. הווטרינר שלך יוכל לאבחן את הקור ולהמליץ על מהלך הטיפול הטוב ביותר. הטיפול עשוי לכלול אנטיביוטיקה, נוזלים ומנוחה.

בבית טיפול

בנוסף לקחת את הכלב שלך לווטרינר, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות בבית כדי לעזור לכלב שלך להרגיש טוב יותר. ודא שהכלב שלך מקבל הרבה מנוחה ושותה הרבה נוזלים. אתה יכול גם לתת תרופות ללא מרשם כגון איבופרופן או פרצטמול כדי לסייע בהפחתת חום ודלקת.

מניעת הצטננות של כלב

הדרך הטובה ביותר למנוע הצטננות לכלב היא לוודא שהכלב שלך מעודכן בחיסונים שלו. חיסונים עוזרים להגן על הכלב שלך מפני הווירוסים הגורמים להצטננות. חשוב גם להרחיק את הכלב שלך מכלבים אחרים שעלולים להיות חולים.

טבלת תסמינים וטיפולים בהצטננות של כלב

סימפטום יַחַס
הִתעַטְשׁוּת אַנְטִיבִּיוֹטִיקָה
שיעול נוזלים
הפרשות מהאף והעיניים מנוחה
אובדן תיאבון תרופות ללא מרשם

אם הכלב שלכם מצונן, חשוב לקחת אותו לווטרינר ולפעול לפי הוראות הטיפול שלו. בנוסף, אתה יכול לנקוט בצעדים בבית כדי לגרום לכלב שלך להיות נוח יותר ולעזור לו להתאושש מהר יותר. למידע נוסף על הצטננות של כלבים, צפה בסרטון זה ביוטיוב .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן