דף הבית » מידע מקצועי » מה לעשות כשיש לך פיפי דחוף?
מה לעשות כשיש לך פיפי דחוף?

מה לעשות כשיש לך פיפי דחוף?

מה לעשות כשיש לך פיפי דחוף?

להבין את הדחיפות

כאשר אתה מרגיש דחף להשתין, חשוב להבין את רמת הדחיפות. האם זה דחף קל או שאתה מרגיש שאתה עומד להתפוצץ? אם הוא קל, אתה יכול לנסות להחזיק אותו עד שתמצא שירותים. אבל אם זה חמור, תצטרך למצוא שירותים מיד.

חפש שירותים

אם אתה בחוץ, האינסטינקט הראשון שלך עשוי להיות לחפש שירותים. אתה יכול לנסות לשאול חנות או מסעדה קרובה אם יש להם שירותים שאתה יכול להשתמש בו. אם לא, ייתכן שתצטרך למצוא שירותים ציבוריים. ברוב הערים יש שירותים ציבוריים, אבל אולי לא קל למצוא אותם. אם אתה במצוקה, אתה יכול לנסות לבקש עזרה משוטר או נהג אוטובוס בקרבת מקום.

מצא מקום דיסקרטי

אם אינך מוצא שירותים, ייתכן שתצטרך למצוא מקום דיסקרטי לעשות בו פיפי. זה לא אידיאלי, אבל זה עדיף מאשר להרטיב את עצמך. נסה למצוא מקום שהוא מחוץ לדרך ומרוחק מאנשים. אם אתה בפארק, אתה יכול לנסות למצוא אזור מבודד. אם אתה בעיר, אתה יכול לנסות למצוא סמטה חשוכה או רחוב צדדי שקט.

היה מוכן

אם אתם נוטים לעשות פיפי דחוף, כדאי להתכונן. נשא איתך זוג תחתונים נוסף ושקית ניילון למקרה חירום. אם אכן נקלעתם למצב שאתם צריכים לעשות פיפי דחוף, תוכלו להשתמש בשקית הניילון כדי לכסות את האזור ובתחתונים הנוספים לניקוי.

הישארו לחות

אם אתה נוטה להשתין דחוף, חשוב לשמור על לחות. שתיית מים מרובה יכולה לעזור להפחית את הדחף להשתין. חשוב גם להימנע ממשקאות המכילים קפאין ומשקאות אלכוהוליים, מכיוון שהם יכולים להגביר את הדחף להשתין.

ראה רופא

אם יש לך פרקים תכופים של פיפי דחוף, מומלץ לפנות לרופא. פיפי דחוף יכול להיות סימן לדלקת בדרכי השתן או מצב רפואי אחר. רופא יכול לסייע באבחון הבעיה ובמתן טיפול.

סיכום

כשיש לך פיפי דחוף, חשוב לפעול מיד. אם אינך מוצא שירותים, נסה למצוא מקום דיסקרטי. היו מוכנים על ידי נשיאת זוג תחתונים נוסף ושקית ניילון. לבסוף, אם יש לך פרקים תכופים של פיפי דחוף, מומלץ לפנות לרופא.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן