דף הבית » המלצת הצוות » מה לעשות כשיש לך כאב גרון?
מה לעשות כשיש לך כאב גרון?

מה לעשות כשיש לך כאב גרון?

סקירה כללית

כאב גרון יכול להיות כאב אמיתי. זה יכול להקשות על הבליעה והדיבור, ואף יכול לגרום לחום. למרבה המזל, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להקל על הכאב ואי הנוחות הנגרמים על ידי כאב גרון.

תרופות סבתא

שתו הרבה נוזלים

שתייה מרובה של נוזלים יכולה לעזור להרגיע כאב גרון ולשמור על לחות הגרון. מים, תה צמחים ומרקים חמים הם כולם בחירה טובה. הימנע ממשקאות המכילים קפאין ומשקאות אלכוהוליים, מכיוון שהם עלולים להתייבש.

לגרגר עם מי מלח

גרגור עם מי מלח יכול לעזור להפחית את הנפיחות ולהקל על הכאב. כדי לגרום לגרגור מי מלח, ממיסים 1/2 כפית מלח ב-8 אונקיות מים חמים. גרגור את התמיסה במשך 30 שניות, ואז יורק אותה החוצה.

השתמש במכשיר אדים

שימוש במכשיר אדים יכול לעזור לשמור על לחות האוויר בבית או במשרד, מה שיכול לעזור להרגיע כאב גרון. הקפידו לשמור על מכשיר האדים נקי כדי למנוע גדילה של חיידקים ועובש.

קח תרופות ללא מרשם

תרופות ללא מרשם כגון איבופרופן ואצטמינופן יכולות לסייע בהפחתת כאב וחום. לכסניות גרון ותרסיסים יכולים גם לעזור להרגיע כאב גרון.

מתי לפנות לרופא

ברוב כאבי הגרון ניתן לטפל בבית, אך ישנם מקרים בהם חשוב לפנות לרופא. אם כאב הגרון שלך מלווה בחום של 103 מעלות צלזיוס ומעלה, קשיי נשימה או בליעה, או פריחה, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

אם כאב הגרון שלך לא משתפר לאחר מספר ימים, או אם הוא מחמיר, חשוב גם לפנות לרופא. רופא יכול לעזור לקבוע את הגורם לכאב הגרון שלך ולספק טיפול שיעזור לך להרגיש טוב יותר.

סיכום

כאב גרון יכול להיות כאב אמיתי. למרבה המזל, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להקל על הכאב ואי הנוחות. שתייה מרובה של נוזלים, גרגור עם מי מלח, שימוש במכשיר אדים ונטילת תרופות ללא מרשם יכולים לעזור. אם כאב הגרון שלך לא משתפר לאחר מספר ימים, או אם הוא מחמיר, חשוב לפנות לרופא.

למד עוד על כאבי גרון עם הסרטון המועיל הזה: כאב גרון – סיבות וטיפולים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן