דף הבית » המלצת הצוות » מה לעשות כשהשפתיים יבשות?
מה לעשות כשהשפתיים יבשות?

מה לעשות כשהשפתיים יבשות?

מה גורם ליובש שפתיים?

יובש בשפתיים יכול להיגרם ממגוון גורמים, כולל מזג אוויר קר, חשיפה לשמש, התייבשות ותרופות מסוימות. אוויר יבש יכול גם לגרום לשפתיים שלך להתייבש וסדוקות.

כיצד למנוע יובש בשפתיים

הדרך הטובה ביותר למנוע יובש בשפתיים היא לשמור עליהן לחות. שתו הרבה מים לאורך היום והשתמשו בשפתון מעניק לחות עם הגנת SPF. הימנע מלקק את השפתיים שלך, מכיוון שזה יכול להפוך אותן אפילו יותר יבשות.

כיצד לטפל בשפתיים יבשות

אם השפתיים שלך כבר יבשות וסדוקות, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור להן להחלים. התחל על ידי פילינג השפתיים שלך בקרצוף עדין. זה יעזור להסיר כל תאי עור מתים ולאפשר לשפתיים שלך לספוג לחות ביתר קלות.

העניקי לחות לשפתייך

לאחר הפילינג, מרחי משחה או משחה לחות על השפתיים. חפש מוצרים המכילים מרכיבים טבעיים כמו שמן קוקוס, חמאת שיאה ושעוות דבורים. מרכיבים אלה יעזרו לשמור על לחות והגנה על השפתיים.

השתמש במכשיר אדים

אם אתה גר באקלים יבש, שימוש במכשיר אדים בבית שלך יכול לעזור למנוע מהשפתיים שלך להתייבש. מכשירי האדים מוסיפים לחות לאוויר, מה שיכול לעזור לשמור על לחות השפתיים.

מתי לפנות לרופא

אם השפתיים שלך יבשות וסדוקות מאוד, עדיף לפנות לרופא. הם יכולים לעזור באבחון הגורם ליובש השפתיים שלך ולהמליץ על הטיפול הטוב ביותר. במקרים מסוימים, הם עשויים לרשום מזור או משחה תרופתית כדי לעזור לרפא את השפתיים שלך.

שפתיים יבשות יכולות להיות לא נוחות ולא מושכות. על ידי ביצוע העצות האלה, תוכל לשמור על לחות השפתיים שלך ובריאות. בדוק את הסרטון הזה כדי ללמוד עוד על איך לטפל בשפתיים שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן