דף הבית » המלצת הצוות » מה לעשות כשהאייפון שלך נעול?
מה לעשות כשהאייפון שלך נעול?

מה לעשות כשהאייפון שלך נעול?

מה זה אומר כשהאייפון שלך נעול?

כאשר האייפון שלך נעול, זה אומר שאתה לא יכול להשתמש בו עד שתזין את קוד הסיסמה הנכון או תשתמש באימות הביומטרי הנכון. זה יכול להיות מתסכל, במיוחד אם אינך יודע מדוע האייפון שלך נעול או כיצד לבטל את הנעילה שלו.

למה האייפון שלי נעול?

האייפון שלך עשוי להיות נעול ממגוון סיבות. יכול להיות ששכחת את קוד הסיסמה שלך, או שיכול להיות שמישהו אחר נעל את האייפון שלך עם קוד גישה משלו. יכול להיות גם שהאייפון שלך הושבת עקב יותר מדי ניסיונות קוד סיסמה שגויים.

כיצד לפתוח את האייפון שלך

הצעד הראשון לביטול נעילת האייפון שלך הוא לקבוע מדוע הוא נעול. אם שכחת את קוד הגישה שלך, תוכל לאפס אותו באמצעות ה-Apple ID שלך. אם מישהו אחר נעל את האייפון שלך, אתה יכול לנסות ליצור איתו קשר כדי לקבל את קוד הגישה. אם האייפון שלך הושבת עקב יותר מדי ניסיונות קוד סיסמה שגויים, אתה יכול להשתמש ב-iTunes כדי לאפס את המכשיר שלך.

איפוס קוד הגישה שלך

אם שכחת את קוד הגישה שלך, תוכל לאפס אותו באמצעות ה-Apple ID שלך. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית ההגדרות באייפון שלך והקש על "קוד סיסמה". לאחר מכן הקש על "אפס קוד סיסמה" והזן את מזהה Apple והסיסמה שלך. לאחר שתעשה זאת, תוכל ליצור קוד סיסמה חדש עבור האייפון שלך.

יצירת קשר עם האדם שנעל את האייפון שלך

אם מישהו אחר נעל את האייפון שלך, אתה יכול לנסות ליצור איתו קשר כדי לקבל את קוד הגישה. אם אתה מכיר את האדם שנעל את האייפון שלך, אתה יכול לנסות להתקשר או לשלוח לו הודעה כדי לבקש את קוד הגישה. אם אינך מכיר את האדם שנעל את האייפון שלך, תוכל לנסות ליצור קשר עם הספק אליו נעול האייפון שלך.

שימוש ב-iTunes כדי לאפס את האייפון שלך

אם האייפון שלך הושבת עקב יותר מדי ניסיונות קוד סיסמה שגויים, אתה יכול להשתמש ב-iTunes כדי לאפס את המכשיר שלך. כדי לעשות זאת, חבר את האייפון למחשב ופתח את iTunes. לאחר מכן בחר את האייפון שלך ולחץ על כפתור "שחזור". זה ימחק את האייפון שלך ותוכל להגדיר את המכשיר שלך כחדש.

שימוש ב- Find My iPhone כדי לבטל את נעילת האייפון שלך

אם הפעלת את התכונה Find My iPhone במכשיר שלך, תוכל להשתמש בה כדי לבטל את נעילת האייפון שלך. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית Find My iPhone במכשיר אחר והיכנס עם Apple ID שלך. לאחר מכן בחר את האייפון שלך מרשימת המכשירים ולחץ על כפתור "ביטול נעילה". זה יאפשר לך להזין קוד סיסמה חדש עבור האייפון שלך.

סיכום

אם האייפון שלך נעול, יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי לבטל את הנעילה שלו. אתה יכול לאפס את קוד הגישה שלך באמצעות Apple ID שלך, ליצור קשר עם האדם שנעל את האייפון שלך, או להשתמש ב-iTunes כדי לאפס את המכשיר שלך. אתה יכול גם להשתמש בתכונה Find My iPhone כדי לבטל את נעילת האייפון שלך. ברגע שהאייפון שלך לא נעול, אתה יכול להשתמש בו כרגיל.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן