דף הבית » הכי מדובר » מה לעשות כשהאוזניים חסומות?
מה לעשות כשהאוזניים חסומות?

מה לעשות כשהאוזניים חסומות?

מה גורם לאוזניים חסומות?

אוזניים חסומות יכולות להיגרם ממגוון דברים, כולל הצטברות שעווה, אלרגיות, זיהומים בסינוסים ואפילו שינויים בלחץ האוויר. במקרים מסוימים, אוזניים חסומות יכולות להיגרם ממצב רפואי בסיסי, כגון מחלת מנייר.

איך אני יכול להוריד את הלחץ?

אם אתה חווה אוזניים חסומות, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להקל על הלחץ. אחת השיטות היעילות ביותר היא נטילת חומר מסיר גודש. נוגדי גודש יכולים לעזור להפחית את הנפיחות בתעלת האוזן, מה שיכול לעזור לפתוח את דרכי הנשימה ולהקל על הלחץ.

פיהוק ולעיסה

פיהוק ולעיסה יכולים גם לעזור להקל על הלחץ באוזניים. פיהוק עוזר לפתוח את צינורות האוסטכיאן, מה שיכול לעזור להשוות את הלחץ באוזניים. לעיסת מסטיק יכולה גם לעזור לפתוח את צינורות האוסטכיאן ולהקל על הלחץ.

קִיטוֹר

קיטור יכול גם לעזור להקל על הלחץ באוזניים שלך. אתה יכול לעשות מקלחת חמה או להשתמש במכשיר אדים כדי לעזור להגביר את הלחות באוויר. זה יכול לעזור לפתוח את צינורות האוסטכיאן ולהפחית את הלחץ באוזניים.

תרופות OTC

תרופות ללא מרשם, כגון איבופרופן ואצטמינופן, יכולות גם לעזור להפחית את הלחץ באוזניים. תרופות אלו יכולות לעזור להפחית את הדלקת בתעלת האוזן שלך, מה שיכול לעזור לפתוח את דרכי הנשימה ולהקל על הלחץ.

מתי עלי לראות רופא?

אם האוזניים החסומות שלך גורמות לכאבים עזים או אם נראה שהלחץ לא עובר, עליך לפנות לרופא. הרופא שלך יכול לעזור לקבוע את הסיבה לאוזניים החסומות שלך ולספק לך את הטיפול המתאים.

אם אתה חווה אוזניים חסומות, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להקל על הלחץ. תרופות להורדת גודש, פיהוק ולעיסה, קיטור ותרופות OTC יכולות לעזור להפחית את הלחץ באוזניים. אם נראה שהלחץ לא עובר, עליך לפנות לרופא להערכה נוספת.

למידע נוסף, בדוק את החיפוש הזה ב-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן