דף הבית » רק אצלנו » מה לעשות כשגור בוכה בלילה?
מה לעשות כשגור בוכה בלילה?

מה לעשות כשגור בוכה בלילה?

מבוא

כאשר אתה מביא גור חדש הביתה, זו יכולה להיות תקופה מאוד מרגשת. אבל זו יכולה להיות גם תקופה לחוצה, במיוחד כשהגור שלך בוכה בלילה. גורים בוכים מסיבות שונות, כולל חרדת פרידה, פחד, רעב ואי נוחות. הבנה מדוע הגור שלך בוכה וכיצד להתמודד עם זה יכולה לעזור לשניכם להסתגל לחיים החדשים שלכם יחד.

הבן את הסיבות לבכי

הצעד הראשון בהתמודדות עם גור בוכה הוא להבין מדוע הוא בוכה. חרדת פרידה היא גורם שכיח לבכי אצל גורים, במיוחד כאשר הם נשארים לבד בפעם הראשונה. אם הגור שלך בוכה כשאתה יוצא מהבית, זה יכול להיות סימן לחרדת פרידה. סיבות אחרות לבכי יכולות לכלול רעב, פחד, אי נוחות או אפילו שעמום.

צור שגרה

יצירת שגרה עבור הגור שלך יכולה לעזור לו להסתגל לבית החדש ולהפחית את כמות הבכי. קבעו לו"ז האכלה קבוע והיצמדו אליו. ודא שלגור שלך יש הרבה צעצועים ופעילויות כדי לבדר אותו. קח אותם לטיולים רגילים ולזמן משחק. ותדאג שיהיה להם מקום נוח לישון בו.

לספק נוחות

כאשר הגור שלך בוכה, חשוב לספק נחמה והרגעה. דבר איתם בקול מרגיע וליטף אותם בעדינות. אתה יכול גם לנסות לתת להם צעצוע מיוחד או שמיכה שמריחים כמוך. זה יעזור להם להרגיש בטוחים יותר ולהפחית את החרדה שלהם.

תתעלם מהבכי

למרות שזה יכול להיות קשה, חשוב להתעלם מהבכי של הגור שלך. אם אתה מגיב לבכי שלהם, ייתכן שאתה מחזק את ההתנהגות מבלי משים. במקום זאת, חכו עד שהם יפסיקו לבכות לפני שאתם מספקים נחמה או ביטחון. זה יעזור להם ללמוד שבכי לא מושך אותם לתשומת הלב שהם רוצים.

סיכום

קשה להתמודד איתם עם גורים בוכים, אבל עם הגישה הנכונה, אתה יכול לעזור לגור שלך להסתגל לבית החדש שלו. הבנת הסיבות לבכי שלהם ויצירת שגרה יכולים לעזור להפחית את כמות הבכי. מתן נחמה והתעלמות מהבכי יכול גם לעזור לגור שלך ללמוד שהבכי לא מושך אותו לתשומת הלב שהם רוצים. עם סבלנות והבנה, אתה והגור שלך יכולים לחיות חיים מאושרים וללא מתחים ביחד.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן