דף הבית » הכי מדובר » מה לעשות כשאתה עצבני?
מה לעשות כשאתה עצבני?

מה לעשות כשאתה עצבני?

1. קח נשימה עמוקה

כאשר אתה מרגיש עצבני, חשוב לקחת כמה נשימות עמוקות כדי לעזור לך להירגע. נטילת כמה נשימות עמוקות יכולה לעזור להאט את קצב הלב ולגרום לך להרגיש רגוע יותר. התחל בלקיחת כמה נשימות עמוקות פנימה דרך האף והחוצה דרך הפה. בזמן שאתה עושה זאת, התמקד בתחושת הנשימה שלך כשהיא נכנסת ויוצאת מגופך. זה יכול לעזור להסב את תשומת הלב שלך לרגע הנוכחי ולהרחיק מכל דאגה או פחד שיש לך.

2. דבר עם מישהו

שיחה עם מישהו יכולה להיות דרך מצוינת לעזור לך להירגע כשאתה מרגיש עצבני. בין אם זה חבר, בן משפחה או אפילו מטפל, שיחה עם מישהו יכולה לעזור להעמיד את הדאגות והפחדים שלך בפרספקטיבה. לדבר עם מישהו יכול גם לעזור לתת לך פרספקטיבה שונה על המצב ויכול לעזור לספק לך תמיכה נחוצה.

3. פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה להיות דרך מצוינת לעזור לך להירגע כאשר אתה מרגיש עצבני. פעילות גופנית משחררת אנדורפינים, שיכולים לעזור לשפר את מצב הרוח ולגרום לך להרגיש רגוע יותר. פעילות גופנית יכולה גם לעזור להוריד את דעתך מכל דאגה או פחד שיש לך. אם אין לך זמן ללכת לחדר כושר, נסה לטייל או לעשות קצת יוגה בבית.

4. רשום את זה

כתיבת הדאגות והפחדים שלך יכולה להיות דרך מצוינת לעזור לך להירגע כשאתה מרגיש עצבני. כתיבת המחשבות שלך יכולה לעזור להעמיד אותן בפרספקטיבה ויכולה לעזור לך להבין טוב יותר את המצב. כתיבת המחשבות שלך יכולה גם לעזור לתת לך תחושת שליטה על המצב ויכולה לעזור לך להרגיש רגועה יותר.

5. נסה מדיטציה

מדיטציה יכולה להיות דרך מצוינת לעזור לך להירגע כאשר אתה מרגיש עצבני. מדיטציה יכולה לעזור להאט את קצב הלב שלך ויכולה לעזור לך להרגיש רגוע יותר. מדיטציה יכולה גם לעזור לתת לך תחושת שליטה על המצב ויכולה לעזור לך להבין טוב יותר את המחשבות והרגשות שלך.

6. האזינו למוזיקה

האזנה למוזיקה יכולה להיות דרך מצוינת לעזור לך להירגע כשאתה מרגיש עצבני. מוזיקה יכולה לעזור להוריד את דעתך מכל דאגה או פחד שיש לך ויכולה לעזור לך להרגיש רגוע יותר. האזנה למוזיקה יכולה גם לעזור לתת לך תחושה של שליטה על המצב ויכולה לעזור לך לספק לך תמיכה נחוצה מאוד.

7. קח הפסקה

הפסקה יכולה להיות דרך מצוינת לעזור לך להירגע כאשר אתה מרגיש עצבני. הפסקה יכולה לעזור לתת לך תחושת שליטה על המצב ויכולה לעזור לך להבין טוב יותר את המחשבות והרגשות שלך. הפסקה יכולה גם לעזור להוריד את דעתך מכל דאגות או פחדים שיש לך ויכולה לעזור לך להרגיש רגועה יותר.

אם אתה מרגיש עצבני, חשוב לזכור שזה נורמלי ושיש דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור לך להירגע. לקחת כמה נשימות עמוקות, לדבר עם מישהו, להתאמן, לרשום את זה, לנסות מדיטציה, להאזין למוזיקה ולקחת הפסקה יכולים לעזור לך להרגיש רגוע יותר. למידע נוסף, בדוק את החיפוש הזה ב-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן