דף הבית » בידור ופנאי » מה לעשות כשאתה חולה ולא יכול להקיא?
מה לעשות כשאתה חולה ולא יכול להקיא?

מה לעשות כשאתה חולה ולא יכול להקיא?

מנוחה והידרציה

כאשר אתה מרגיש לא טוב, חשוב לנוח הרבה ולהישאר עם לחות. זה יעזור לגוף שלך להדוף את המחלה ולהחלים מהר יותר. שתייה מרובה של נוזלים, כגון מים, משקאות ספורט ומרקים צלולים, תעזור לשמור על לחות הגוף ולשטוף רעלים. אם אינך מצליח לשמור על נוזלים, נסה ללגום כמויות קטנות של נוזלים במהלך היום. אתה יכול גם לנסות למצוץ שבבי קרח או ארטיקים כדי לעזור לשמור על לחות הגוף שלך.

תְזוּנָה

אם אינך מסוגל להפחית את האוכל, נסה לאכול ארוחות קטנות ותכופות במהלך היום. בחר מזונות שקל לעיכול, כגון קרקרים, טוסט ומרקים. הימנע ממזונות שמנוניים ומתובלים, מכיוון שהם עלולים להיות קשים לעיכול ועלולים לגרום לך להרגיש גרוע יותר. אם אינכם מסוגלים להפחית את האוכל, נסה לשתות שייקים תזונתיים או שייקים כדי לעזור לקבל את החומרים המזינים שהגוף שלך צריך.

תרופות

אם אינך מסוגל לשמור על מזון או נוזלים, ייתכן שתצטרך לקחת תרופות כדי לסייע בניהול הסימפטומים שלך. תרופות ללא מרשם, כגון נוגדי חומצה ותרופות נגד בחילה, עשויות לסייע בהפחתת בחילות והקאות. אם התסמינים שלך חמורים, הרופא שלך עשוי לרשום תרופות חזקות יותר.

פנה לטיפול רפואי

אם התסמינים שלך חמורים או אם אינך מסוגל לשמור על נוזלים או מזון במשך יותר מ-24 שעות, חשוב לפנות לטיפול רפואי. ייתכן שהרופא שלך יוכל לספק טיפולים נוספים או תרופות כדי לסייע בניהול הסימפטומים שלך. למידע נוסף על הקאות בויקיפדיה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן