דף הבית » טופ 10 » מה לעשות כאשר השלט של הטלוויזיה שלך לא עובד
מה לעשות כאשר השלט של הטלוויזיה שלך לא עובד

מה לעשות כאשר השלט של הטלוויזיה שלך לא עובד

בדוק את הסוללות

הסיבה השכיחה ביותר לכך ששלט טלוויזיה אינו פועל היא סוללות מתות. אם השלט שלך לא עובד, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לבדוק את הסוללות. ודא שהסוללות נמצאות היטב במקומן ושהן עדיין טובות. אם הסוללות מתות, החלף אותן בחדשות.

בדוק את המרחק

אם הסוללות טובות, הדבר הבא שצריך לבדוק הוא המרחק בין השלט לטלוויזיה. השלט צריך להיות בטווח של 10 רגל מהטלוויזיה כדי שהוא יפעל כראוי. אם השלט רחוק מדי, התקרב לטלוויזיה.

בדוק את החיישן

הדבר הבא שצריך לבדוק הוא החיישן בטלוויזיה. ודא שהחיישן אינו חסום על ידי חפצים כלשהם. אם החיישן חסום, הזיזו את האובייקט מהדרך.

אפס את השלט

אם השלט עדיין לא עובד, נסה לאפס אותו. כדי לאפס את השלט, הסר את הסוללות, לחץ והחזק את לחצן ההפעלה למשך 10 שניות ולאחר מכן הכנס מחדש את הסוללות. זה אמור לאפס את השלט ולגרום לו לפעול שוב.

בדוק את התאימות מרחוק

אם השלט עדיין לא עובד, בדוק כדי לוודא שהוא תואם לטלוויזיה שלך. שלטים מסוימים תואמים רק למותגים ודגמים מסוימים של טלוויזיות. אם השלט אינו תואם לטלוויזיה שלך, ייתכן שתצטרך לקנות אחד חדש.

צור קשר עם היצרן

אם אף אחד מהשלבים שלעיל לא עובד, ייתכן שיהיה עליך לפנות ליצרן לקבלת עזרה. ייתכן שהיצרן יוכל לספק סיוע או לשלוח לך שלט חדש.

סיכום

אם השלט של הטלוויזיה שלך לא עובד, אל תיבהל. יש כמה צעדים פשוטים שתוכל לנקוט כדי לפתור את הבעיה. התחל בבדיקת הסוללות, המרחק בין השלט לטלוויזיה והחיישן בטלוויזיה. אם אלה לא עובדים, נסה לאפס את השלט ולבדוק את תאימות השלט. אם כל השאר נכשל, פנה ליצרן לקבלת עזרה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן