דף הבית » טופ 100 » מה לעשות בקוס, יוון: מדריך מקיף
מה לעשות בקוס, יוון: מדריך מקיף

מה לעשות בקוס, יוון: מדריך מקיף

חקור את החופים

חוף אגיוס סטפנוס

חוף אגיוס סטפנוס הוא אחד החופים הפופולריים ביותר באי. הוא ממוקם בצד הצפוני של קוס וידוע במים הצלולים והחול הלבן שלו. זהו מקום נהדר לשחייה, שיזוף ושנורקלינג. יש גם מספר ברים ומסעדות על החוף המציעים אוכל ומשקאות טעימים.

חוף טיגקי

חוף Tigaki ממוקם בצד המערבי של קוס וידוע במים הרדודים ובחול הרך שלו. זהו מקום נהדר למשפחות, מכיוון שהמים רגועים ורדודים. יש גם מספר ברים ומסעדות על החוף המציעים אוכל ומשקאות טעימים. זהו מקום נהדר להירגע וליהנות מהנופים המדהימים.

חוף קרדמנה

חוף קרדמנה ממוקם בצד הדרומי של קוס וידוע בנופים המדהימים ובמים הצלולים שלו. זהו מקום נהדר לשחייה, שיזוף ושנורקלינג. יש גם מספר ברים ומסעדות על החוף המציעים אוכל ומשקאות טעימים. זהו מקום נהדר להירגע וליהנות מהנופים המדהימים.

חקור את ההריסות העתיקות

Asklepieion

האסקלפייון הוא אחד מהאתרים הארכיאולוגיים החשובים ביותר באי. הוא נבנה במאה ה-4 לפני הספירה ומוקדש לאל הריפוי, אסקלפיוס. זהו מקום נהדר לחקור את ההיסטוריה העתיקה של האי. יש גם מספר מסעדות ובתי קפה בקרבת מקום המציעים אוכל ומשקאות טעימים.

טירת קוס

טירת קוס היא אחד הביצורים המרשימים באי. הוא נבנה במאה ה-15 והוא מקום נהדר לחקור את ההיסטוריה של האי. זה גם מקום נהדר להתרשם מהנופים המדהימים של האי. יש גם מספר מסעדות ובתי קפה בקרבת מקום המציעים אוכל ומשקאות טעימים.

עץ היפוקרטס

עץ היפוקרטס הוא אחד המראות האייקוניים ביותר באי. הוא ממוקם במרכז העיר קוס ומאמינים שהוא המקום שבו לימד היפוקרטס את תלמידיו. זהו מקום נהדר לחקור את ההיסטוריה של האי. יש גם מספר מסעדות ובתי קפה בקרבת מקום המציעים אוכל ומשקאות טעימים.

תיהנו מהמטבח המקומי

קוס ידועה במטבח הטעים שלה. ממנות יווניות מסורתיות ועד פירות ים טריים, יש משהו לכולם. כמה מהמנות הפופולריות ביותר כוללות מוסקה, סופלאקי וצזיקי. יש גם מספר מסעדות ובתי קפה המציעים אוכל ושתייה טעימים.

חווה את חיי הלילה

קוס ידועה בחיי הלילה התוססים שלה. ישנם מספר ברים ומועדונים המציעים אווירה ומוזיקה נהדרת. זהו מקום נהדר לרקוד כל הלילה וליהנות מהתרבות המקומית. יש גם מספר מסעדות ובתי קפה המציעים אוכל ושתייה טעימים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן