דף הבית » טופ 100 » מה לעשות בפורטו – מדריך מקיף
מה לעשות בפורטו - מדריך מקיף

מה לעשות בפורטו – מדריך מקיף

חקור את הארכיטקטורה של העיר

פורטו ידועה בארכיטקטורה המדהימה שלה, המשתרעת על פני מאות שנים. המרכז ההיסטורי של העיר הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו והוא מלא ברחובות מרוצפים, מבנים צבעוניים וכנסיות מפוארות. אחד המבנים האיקוניים ביותר בפורטו הוא מגדל קלריגוס, מגדל פעמונים בסגנון בארוק הניצב במרכז העיר. מראות בולטים נוספים כוללים את תחנת הרכבת סאו בנטו, פאלאסיו דה בולסה וקתדרלת פורטו.

צא לסיור בעיר

אחת הדרכים הטובות ביותר לחקור את פורטו היא לערוך סיור בעיר. ישנם סוגים רבים ושונים של סיורים זמינים, החל מסיור רגלי ועד סיורי סירה. הסיורים ההליכים ייקחו אתכם לכמה מהאתרים האייקוניים ביותר של העיר, בעוד שהסיורים בסירה יעניקו לכם נקודת מבט ייחודית על העיר מנהר הדואורו.

תיהנו מהמטבח המקומי

פורטו ידועה במטבח הטעים שלה. המנה המיוחדת של העיר היא פרנצ'סינה, כריך עשוי בשר חזיר, נקניק וסטייק, בתוספת גבינה מותכת ורוטב מיוחד. מעדנים מקומיים אחרים כוללים טריפאס א מודה דו פורטו (תבשיל טריפ), בקלהאו (דג בקלה מלוח) ופסטל דה נאטה (טארט רפרפת).

בקר בחוף

פורטו ממוקמת על חוף האוקיינוס האטלנטי, כך שאין זה מפתיע שהעיר היא ביתם של כמה חופים מדהימים. החוף הפופולרי ביותר הוא Matosinhos, שנמצא ממש צפונית למרכז העיר. חופים אחרים באזור כוללים את פוז דו דורו ולסה דה פלמיירה. כל החופים הללו מציעים נופים מדהימים ושפע של פעילויות, משיזוף ועד גלישה.

חקור את המוזיאונים של העיר

פורטו היא ביתם של מספר מוזיאונים, החל מגלריות לאמנות ועד מוזיאונים להיסטוריה. המוזיאון הפופולרי ביותר בעיר הוא מוזיאון Serralves לאמנות עכשווית, המהווה בית למגוון רחב של אמנות מודרנית ועכשווית. מוזיאונים בולטים נוספים כוללים את המוזיאון הלאומי סוארס דוס רייס, מוזיאון העיר פורטו וקאסה דה מוזיקה.

לך לקניות

פורטו היא מקום נהדר לעשות בו קניות, עם שפע של חנויות ושווקים שאפשר לחקור. אזור הקניות הפופולרי ביותר הוא Rua de Santa Catarina, המלא בחנויות שמוכרות הכל מבגדים ועד מזכרות. אזורי קניות פופולריים אחרים כוללים את Mercado do Bolhão ואת Mercado de São Bento.

פורטו היא עיר תוססת עם שפע של פעילויות להציע. מהארכיטקטורה המדהימה שלו ועד למטבח הטעים שלו, יש משהו לכולם ליהנות. כדי ללמוד עוד על מה לעשות בפורטו, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן