דף הבית » מידע מקצועי » מה לעשות בפאפוס | בקר בפאפוס
מה לעשות בפאפוס | בקר בפאפוס

מה לעשות בפאפוס | בקר בפאפוס

חקור את ההריסות העתיקות

פאפוס היא ביתם של כמה מהחורבות העתיקות החשובות בעולם. חורבות מקדש אפרודיטה, בית דיוניסוס והאודיאון הם מהאתרים העתיקים הפופולריים ביותר בעיר. תוכלו גם לחקור את שרידי חומות העיר העתיקות ואת קברי מלכי פאפוס.

בקר בחופים

פאפוס היא ביתם של כמה מהחופים היפים בעולם. Coral Bay, Petra tou Romiou והלגונה הכחולה הם כמה מהחופים הפופולריים ביותר בעיר. תוכלו להירגע על החוף, ללכת לשחות, או להשתתף במגוון ספורט ימי.

חקור את השווקים

פאפוס היא ביתם של מגוון שווקים בהם תוכלו למצוא הכל מתוצרת טרייה ועד למלאכת יד בעבודת יד. שוק העיר העתיקה, השוק העירוני ושוק יום ראשון הם מהשווקים הפופולריים ביותר בעיר.

לך לקניות

פאפוס היא ביתם של מגוון חנויות ובוטיקים בהם תוכלו למצוא הכל ממזכרות ועד בגדי מעצבים. מרכז הקניות קאטו פאפוס וקניון קינגס אווניו הם חלק מיעדי הקניות הפופולריים ביותר בעיר.

בקר במוזיאונים

פאפוס היא ביתם של מגוון מוזיאונים שבהם תוכלו ללמוד על ההיסטוריה והתרבות של העיר. המוזיאון הארכיאולוגי של פאפוס, המוזיאון הביזנטי והמוזיאון האתנוגרפי הם מהמוזיאונים הפופולריים ביותר בעיר.

ללכת לטיול

פאפוס היא ביתם של כמה ממסלולי ההליכה היפים בעולם. חצי האי אקאמאס, הרי הטרודוס ויער לימסול הם חלק מיעדי הטיולים הפופולריים ביותר בעיר.

צאו לשייט

פאפוס היא ביתם של מגוון טיולי סירה בהם תוכלו לחקור את קו החוף ואת האיים הסמוכים. תוכלו לשוט בסירה לחצי האי אקאמאס, ללגונה הכחולה, או לאיים הסמוכים של קפריסין.

פעילות מקום
חקור את ההריסות העתיקות פאפוס
בקר בחופים Coral Bay, Petra tou Romiou, הלגונה הכחולה
חקור את השווקים שוק העיר העתיקה, שוק עירוני, שוק יום ראשון
לך לקניות מרכז הקניות קאטו פאפוס, קניון קינגס אווניו
בקר במוזיאונים המוזיאון הארכיאולוגי של פאפוס, המוזיאון הביזנטי, המוזיאון האתנוגרפי
ללכת לטיול חצי האי אקאמאס, הרי הטרודוס, יער לימסול
צאו לשייט חצי האי אקאמאס, הלגונה הכחולה, איי קפריסין

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן